Archief - Acer Aspire 7551 ( Eventueel ruil! )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sonina

Legacy Member
Te koop aangeboden Acer Aspire 7551-p344g50mnkk

Specs:

* Win 7 HP 64 bit
* 17.3" HD+ LED LCD
* AMD HD 6650M 1Gb
* 4Gb DDR3
* 500Gb HDD
*...

Toestel in zeer propere staat, met nog 21.5 maanden garantie. Factuur bijgeleverd.

Afbeeldingen :

http://www.uploader.be/082011/27_1314441319.jpg

http://www.uploader.be/082011/27_1314441353.jpg

http://www.uploader.be/082011/27_1314441378.jpg


Letter F hangt los op het toetsenbord, houdertje denk ik afgebroken, vandaar de prijsdaling.


Minimumprijs: 400 euro excl. = Meeneemprijs!

Staat ook op elders te koop.

Eventueel te ruil tegen een kleiner model ( 13" / 14" ).

Reborn

Legacy Member
Kunt ge daar goe mee gamen? Op high settings? Hier zeker interesse.

Sonina

Legacy Member
Eventueel wel, hangt van de opleg af.

Mogelijkheid om daar eventueel een ander OS op te zetten? Of mogelijk om die harde schijf te vervangen?

retrosaurus

Legacy Member
De hdd is een 16GB SSD. Je kan die vervangen, maar het is de bedoeling om alles in "the cloud" te doen. Je kan hem tweaken om er ubuntu naast te laten draaien. Chrome os kan je niet verwijderen (toch niet als je wilt dat het blijft werken). Als je enkel Chrome os hebt draaien start hij op in 6-7 seconden. Ik wil wel 50€ opleggen. Lijkt je dat wat? (nieuwprijs chromebook 3G = 449€). De specs staan in mijn verkooptopic

kenaney

Legacy Member
nogmaals 250 euro afgehaald of interesse in ruil met een asus 1201h mits opleg, indien niet akkoord beschouw het alweer als een free up :)

Sonina

Legacy Member
250 euro is uiteraard veel te weinig..

Heb eventueel wel interesse in die netbook. Wat meer info graag?

Sonina

Legacy Member
Is dat een 2.5 " harde schijf of kleiner? Eventueel interesse, hangt van de opleg af.

Sonina

Legacy Member
Nog eens omhoog. Ik ben bereid elk deftig bod in overweging te nemen.

Sonina

Legacy Member
Koste nieuw 600 euro 2 maand geleden. Zou dus niet weten waarom deze nu zo weinig waard zou zijn.

Che Guevara

Legacy Member
omdat je al meer dan een maand en ettelijke threads later nog steeds blijft volhouden aan uw prijs

ofwel zou ik uw kans wagen op 2dehands en kapaza maar hier vrees ik dat die 250 zelfs al een bod is dat zeker niet overboden gaat worden

ik wil eventueel ruilen met een clevo R130T maar zeker geen opleg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan