Archief - Acer Aspire 7520 - ICY70

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gorillah

Legacy Member
Ik verkoop mijn laptop wegens aankoop MacBook Pro.

Uitstekende staat, krasvrij, nooit buitenshuis gebruikt.

Specificaties:

Scherm: 17" WXGA+ TFT LCD, 1440 x 900
Processor: AMD Turion - 64 X2 - TL-58 - 1.90 GHz
Ram: 2GB DDR2
HDD: 2x 160GB
Grafische kaart:NVIDIA Geforce 8400M G - 256MB
Besturingssysteem: Windows 7 Professional (legaal via MSDNA)

Extra:
1x VGA
1x S video
1x DVI
4x USB 2.0 ports
1x IEEE 1394 port
1x FIR port

Sound Subsystem Two built-in Acer 3DSonic stereo speakers
Built-in microphone, MS-Sound compatible
PCCard Support 1Type II PCCard slot
1 ExpressCard/54 slot
Pointing Device Touchpad
Headphones/speaker/line-out port
Microphone jack/Line-in jack
5-in-1 card reader (SD, MMC, MS, MS PRO, xD)Acer Bio-Protection fingerprint reader, supporting Pre-boot Authentication (PBA), computer protection, Acer FingerLaunch and Acer FingerNav
Integrated Acer Crystal Eye webcam1, supporting enhanced Acer PrimaLite technology
(selected models)
Modem 56K ITU V.92 PPT approved, Wake-on-Ring ready
Ethernet Gigabit Ethernet, supporting ASF (Alert Standard Format) 2.0, Wake-on-LAN ready
Acer InviLink 802.11b/g Wi-Fi CERTIFIED solution supporting Acer SignalUp wireless technology


1250592649.jpg

aceraspire7520.jpg



Bieden vanaf 100 euro :)

Afhaalprijs: 240 euro

Lader wordt meegeleverd

Afsluiting is dinsdag 25/10/11 om 24u.

Moet wel bijzeggen dat deze nog op Kapaza en 2dehands staat dus wat het hoogste bieding binnenkrijgt daar zal het naar verkocht worden...

Hou jullie hier ook wel op de hoogte...

Gorillah

Legacy Member
Veriac zei:
Is nog onrealistisch hoor, ga je nooit halen.
Maar buiten dat graag een afsluit uur.

Wat denk je dan dat realistisch is voor deze laptop ?

Afsluituur is dinsdag 25ste om 24u.

Moet wel bijzeggen dat deze nog op Kapaza staat dus wat het hoogste bieding binnenkrijgt daar zal naar verkocht worden...

Hou jullie hier ook wel op de hoogte...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan