Archief - Acer Aspire 3810TG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeJeff

Legacy Member
Ik ga mijn laptop verkopen omdat ik voor studies een zwaardere versie nodig heb.
Het gaat om een acer AS3810tg-354g32n met de volgende specificaties

Acer AS3810TG-354G32N C2S/SU3500-1.4 320GB 4GB 13.3" VHP

Deze is in perfecte staat (heeft altijd in neopreen hoes gezeten (die meekomt met de laptop). Aangekocht in de fnac in leuven op 01/10/2009 factuur en originele verpakking zijn nog aanwezig.

Enige nadeel is dat er ubuntu opstaat op het moment en geen windows.

Na Prijsschatting heb ik beslist om de volgende prijzen te hanteren:

Meeneem: 210€
minimum: 180€

Bieden loopt tot Vrijdag 7 Oktober 20u savonds.
Verzending is mogelijk maar voorkeur gaat naar afhalen.
Leveren kan ook in een straal van 50km rond begijnendijk.



happy bidding!

springingrabbit

Legacy Member
Onder je minimum maar hier bod van 150 euro afgehaald.

Murdock

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij mee?
Belgisch AZERTY veronderstel ik?

Razorfire

Legacy Member
"werkend besturingssysteem opzetten indien iemand dat verlangt"

wat zet je er dan juist op en ga je hier dan iets voor aanrekenen?

DeJeff

Legacy Member
Bij gewoon surfverkeer mag je toch een 6 à 7 tal uur batteij verwachten.
En idd belgische azerty.
Besturingssysteem zou Windows 7 zijn.
Editie is te kiezen.
Kosten hangt er vanaf hoe legitiem die Windows moet zijn.

Gamer

Legacy Member
DeJeff zei:
Bij gewoon surfverkeer mag je toch een 6 à 7 tal uur batteij verwachten.
En idd belgische azerty.
Besturingssysteem zou Windows 7 zijn.
Editie is te kiezen.
Kosten hangt er vanaf hoe legitiem die Windows moet zijn.

Die moet hier altijd legitiem zijn, zoniet gaat dit dicht.

DeJeff

Legacy Member
Janee ik bedoel daarmee dat ik gratis een studenten licentie heb via msdn.
Maar weet niet in hoeverre die versie gelijk is aan een gewone Windows.
Anders word lapop verkocht zonder os.

Pedroo

Legacy Member
Msdn is officieel van Microsoft, dus zo legaal als legaal maar kan zijn :p

springingrabbit

Legacy Member
€165 euro afgehaald. Voor mij hoeft er trouwens geen besturingssysteem op. Bespaard je weer wat tijd + moeite

Razorfire

Legacy Member
toch even een opmerking over die msdn:
heb hier hele tijd terug ooit zo computer overgekocht en na half jaar werd mijn "officiële" licentie geblokkeerd.

Dat is een licentie voor ontwikkelaars als ik mij niet vergis. is strikt persoonlijk.
En daar controleren ze op

DeJeff

Legacy Member
springingrabbit zei:
€165 euro afgehaald. Voor mij hoeft er trouwens geen besturingssysteem op. Bespaard je weer wat tijd + moeite

Ondanks onder minimum is bod genoteerd.

DeJeff

Legacy Member
Razorfire zei:
hoelang gaat de batterij nog mee?

Je mag rekenen op een 6 tot 7 tal uur batterij bij gewoon internet gebruik of 2 a 3 filmkes in mkv na elkaar kijken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan