Archief - Acer Aspire 2930 12,1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.V.

Legacy Member
PRIJS VERLAAGD!

Bij deze verkoop ik mijn laptop, wegens overstap naar Sony Vaio.

De laptop heeft zo goed als geen gebruikersschade, werd altijd
goed voor gezorgd.
Geen mankementen, alles werkt perfect, batterij gaat 2 à 3u mee.
Je kan hem echt overal mee naar toenemen met zijn lichtgewicht!

Enkele specificaties:

-scherm 12,1" LCD Cristalbrite (heel goede kwaliteit!)
- 4GB intern geheugen
- 320GB harde schijf
- DVD lezer/schrijver
- Bluetooth
- Wifi
- 3 USB-poorten (2.0)
- Microsoft Office 2010 Professional geïnstalleerd (twv €699!, kijk
gerust op de site van microsoft)
- Besturingssysteem Windows Vista
...
Factuur, doos, boekjes.. Alles zit erbij.
Hij heeft wel geen garantie meer aangezien hij 2 jaartjes oud is
(waarvan maar een klein jaar gebruikt, aangezien ik vroeger met een vaste pc werkte)
Je krijgt er ook nog een tas bij twv 30 euro.

Vraagprijs= 280 euro

Hoogste bod staat op 250
Staat ook op kapaza en 2dehands

Woodster

Legacy Member
320 euro lijkt me echt overpriced voor zo'n laptop die zelfs al 2 jaar oud is. Zo'n laptop heb je nieuw voor 250 euro tegenwoordig.

J.V.

Legacy Member
Ik heb het even opgezocht,
een nieuwe met ongeveer dezelfde specificaties kost 499 minimum.
Vergeet niet dat er een optische drive in zit!

Groovalicious

Legacy Member
J.V. zei:
- Microsoft Office 2010 Professional geïnstalleerd (twv €699!, kijk
gerust op de site van microsoft)

Heb je hier een legale key en cd/dvd van?

J.V.

Legacy Member
Groovalicious zei:
Heb je hier een legale key en cd/dvd van?

Ja, ik heb de 3 bijhorende cd's incl code ;)
Als je foto's wil, kan ik die gerust eens doorsturen.

J.V.

Legacy Member
Ja, das waar,
maar ik geef de voorrang toch aan studiegenoten.
De student in kwestie wil hem vooral kopen vanwege zijn draagbaarheid (gebruik tijdens lessen) en de microsoft office professional.
Én als ik hem aan hem verkoop, moet ik tenminste niet kweet niet hoe ver gaan met de auto om hem geleverd te krijgen.
De man op 2dehands wou ook niet hoger dan 250, en ik wou dus nog even wachten.

Cyaankali

Legacy Member
Beste J.V.,

Gelieve aan je studiegenoot te vragen of hij zijn bod ook hier kan plaatsen, anders kan dat niet als geldig beschouwd worden.

J.V.

Legacy Member
Hij is geen lid van 9lives en ik denk persoonlijk niet dat hij dat gaat worden,
is verre van pc/multimediagericht..
Is dit echt verplicht?..
Ik kan hem wel eventueel een mailtje laten sturen?
Kweet dan wel alleen niet naar wie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan