Archief - Aantal onderdelen te koop!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

screen

Legacy Member
Wegens een upgrade verkoop ik een aantal onderdelen:
intel Q6600 (was sinds een half jaaroverklokt naar 3.0ghz met een scythe mugen 2 en heb die destijds ook nog eens geschuurd zodat die wat meer koelde) meeneem prijs: 55 exclusief verzending
corsair 4GB ddr2 meeneem prijs: 15 exclusief verzending
asus P5Q-E meeneem prijs: 35 exclusief verzending
ASUS ati 4870 512 mb meeneem prijs: 55 exclusief verzending
Antec sonata 3 zonder voeding geen prijs vermeld bied maar wat..

Factuur heb ik nog liggen en ook alle dozen heb ik nog.

kibo

Legacy Member
corsair 4GB ddr2 meeneem prijs: 15 exclusief verzending
bodje 15€ (meeneem)

Antec sonata 3 zonder voeding geen prijs vermeld bied maar wat..
10€

kibo

Legacy Member
kibo zei:
corsair 4GB ddr2 meeneem prijs: 15 exclusief verzending
bodje 15€ (meeneem)

Antec sonata 3 zonder voeding geen prijs vermeld bied maar wat..
10€

screen zei:

Een meeneemprijs moet je niet noteren,enkel afspreken ivm afhandeling :p
Dus ik veronderstel dat de latjes geheugen mijn richting uitkomen.
Ivm de case, zie je maar.

Alvast nog een bodje van 25€ op het mobo

screen

Legacy Member
Weet ik maar omdat de mensen zijn die vb moederbord en ram willen of die cpu en moederbord dusja en heb niet alleen hier die onderdelen te koop gezet

kibo

Legacy Member
screen zei:
Weet ik maar omdat de mensen zijn die vb moederbord en ram willen of die cpu en moederbord dusja en heb niet alleen hier die onderdelen te koop gezet

Dit moet je melden in het begin vd thread,
hetgeen niet gebeurd is.
Dus ik verwacht dat die latjes mijn richting uitkomen!

screen

Legacy Member
kibo zei:
Dit moet je melden in het begin vd thread,
hetgeen niet gebeurd is.
Dus ik verwacht dat die latjes mijn richting uitkomen!

uhu vergeten maar stuur pm

forcas

Legacy Member
intel Q6600 met een scythe mugen 2 meeneem prijs: 55 exclusief verzending

kibo

Legacy Member
forcas zei:
intel Q6600 met een scythe mugen 2 meeneem prijs: 55 exclusief verzending

Pandekip was eerder met de meeneem,
als hij nog interesse heeft,want zijn bod was cpu+ram.

Bij nader inzien ga ik mijn bod voor het mobo op 30€ zetten,
uiteraard mijn bodje op de case blijft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan