P4man
Legacy Member
Te koop:
Defecte 5850 (powercolor, reference design). Start niet meer op.
+ Thermaltake VRM R5 VRM koeler (past enkel op reference 5850s en 5870s). +-1 week oud. heh. Heb doos nog, ook nog reserve thermische pad voor VRMs.
+ Accelero twin turbo koeler. Gemodificeerd voor reference kaart; oa paar vinnen gebogen om plaats te maken voor DVI connector block. Niet echt elegant, maar het past nu
. Past op zowat elke videokaart.
+ Custom baseplate van originele koeler. Beetje bijgefreesd om plaats te maken voor heatpipes van de accelero, stuk afgezaagd boven de VRMs en vol geplakt met low profile heatsinks. Dient nu dus enkel voor de ram en de 4de VRM. Ik denk dat dit ook op een reference 5870 past, maar zeker weet ik dat niet.
Wat fotootjes van de opstelling in beter tijden:
De radiator rechts is de VRM koeler. Kan zelfs nog een fan op, maar is absoluut niet nodig.
Deze combinatie werkte zo goed dat ik niet merkte dat een bug in GPU-z/afterburner de voltage op 1.65v
zette. Mijn kaart merkte dat uiteindelijk wel en is nu dood.
Evt zijn kaart en koelers apart te verkrijgen. geen minimum of meeneemprijs, maar doe een bod en dan zie we wel.
Af te halen in Mol
Defecte 5850 (powercolor, reference design). Start niet meer op.
+ Thermaltake VRM R5 VRM koeler (past enkel op reference 5850s en 5870s). +-1 week oud. heh. Heb doos nog, ook nog reserve thermische pad voor VRMs.
+ Accelero twin turbo koeler. Gemodificeerd voor reference kaart; oa paar vinnen gebogen om plaats te maken voor DVI connector block. Niet echt elegant, maar het past nu
. Past op zowat elke videokaart.+ Custom baseplate van originele koeler. Beetje bijgefreesd om plaats te maken voor heatpipes van de accelero, stuk afgezaagd boven de VRMs en vol geplakt met low profile heatsinks. Dient nu dus enkel voor de ram en de 4de VRM. Ik denk dat dit ook op een reference 5870 past, maar zeker weet ik dat niet.
Wat fotootjes van de opstelling in beter tijden:
De radiator rechts is de VRM koeler. Kan zelfs nog een fan op, maar is absoluut niet nodig.
Deze combinatie werkte zo goed dat ik niet merkte dat een bug in GPU-z/afterburner de voltage op 1.65v
zette. Mijn kaart merkte dat uiteindelijk wel en is nu dood.Evt zijn kaart en koelers apart te verkrijgen. geen minimum of meeneemprijs, maar doe een bod en dan zie we wel.
Af te halen in Mol
