nck2040
Legacy Member
Een voeding die nog in de kast lag 
foto's met meer info:
http://users.telenet.be/elsticky/IMG_2852.JPG
http://users.telenet.be/elsticky/IMG_2853.JPG
Had gedacht aan zo'n €30 .

foto's met meer info:
http://users.telenet.be/elsticky/IMG_2852.JPG
http://users.telenet.be/elsticky/IMG_2853.JPG
Had gedacht aan zo'n €30 .