Archief - 4 Laptops + 2 desktops

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sprot

Legacy Member
- Acer aspire 2012wlci:
Cpu: INTEL Pentium M 1.5 GHZ
Ram: 512 MB
Harddisk: 40GB
Os: Windows xp
Extra: gebruikerssporen aanwezig. Beeldscherm defect.

Minimumprijs: 50 euro

- Medion PC MT 7(MED MT 368):
Cpu: pentium 4 2.66 GHz
Ram: 1GB
Harddisk: 40GB
Os: Windows xp
Extra: Nooit problemen mee gehad draait vlot.

Minimumprijs: 70 euro

- Targa traveller 1534:
Cpu: t3200 @ 2.00Ghz
Ram: 2039mb
Harddisk: 160 GB
Os: Windows Vista home premium
Extra: Vertoont zo goed als geen gebruikerssporen (het plastiekje zit nog op het deksel), batterij in prima staat, 2.5 jaar oud.

Minimumprijs: 175 euro

- HP Pavilion dv6350eu:
Specs: HP Pavilion dv6350eu Media Center notebook pc Productspecificaties HP Pavilion dv6350eu notebook PC - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)
Extra: Geen beeld meer door het bekende grafische kaart probleem (dus voor iemand dat er verstand van heeft, is er nog iets van te maken), weinige gebruikerssporen, geen oploader, baterij is prima
Minimumprijs: 75 euro

- Medion mim2280:

Specs: MEDION AKOYA MD 96380 Design Notebook
Extra: beeld geeft strepen overal (ook op extern beeldscherm) batterij is goed + oplader
Minimumprijs: 100 euro

- medion med mt 342
Cpu: 3,2 GHz Intel Pentium 4 CPU
Ram: 1GB
Harddisk: 160GB
Os: Windows xp
Extra: Nooit problemen mee gehad draait vlot.
Minimumprijs: 75 euro

Bieden staat vrij, afhaling krijgt voorkeur, verzending is op kosten en risico van de koper. Wie meerdere aankopen doet krijgt voorrang.

successor

Legacy Member
Acer aspire 2012wlci : 50 excl als enkel de LCD defect is.

st3eZz

Legacy Member
HP Pavilion dv6350eu 35€ excl. verzending.
Take it or leave it ;)

sprot

Legacy Member
@ successor: Ik weet niet precies wat er aan defect is. Op een extern scherm geeft hij ook geen beeld. Als ik de wisselknop induw is er een lichtverschijnsel.

@st3eZz: 35,00 is te weinig

@ bikkerss: de lader is niet te verkrijgen.

vanrumst

Legacy Member
Ik wil je 50 geven voor de pavilion.
Ik weet dat het onder je minimum is maar meer wil ik er niet aan geven (zonder lader etc)

grtz

successor

Legacy Member
sprot zei:
@ successor: Ik weet niet precies wat er aan defect is. Op een extern scherm geeft hij ook geen beeld. Als ik de wisselknop induw is er een lichtverschijnsel.

@st3eZz: 35,00 is te weinig

@ bikkerss: de lader is niet te verkrijgen.

ik noem het dan niet LCD defect maar GPU of moederbord defect. Mijn bod vervalt bij deze.

sprot

Legacy Member
Prima die is verkocht graag snel afhandeling aangezien ik zaterdag ochtend vertrek op verlof

vanrumst

Legacy Member
Ivm die - HP Pavilion dv6350eu:
Idee wanneer je zou afsluiten? Moet morgen overdag in Aalst passeren vandaar.

vanrumst

Legacy Member
dan pas ik, meer als 50 wil ik er zowiezo niet aan geven.

grtz

sprot

Legacy Member
Dat bod voor de acer is goed met wel op kan ook moederbord zijn dat stuk is zie post iets hoger

Michiel

Legacy Member
- HP Pavilion dv6350eu:

- MEDION AKOYA MD 96380 Design Notebook

150€ opgehaald

sprot

Legacy Member
80 voor beiden ? Nog Intresse voor iets ? Afhalen kan nog tot morgen avond anders is het volgend weekend

reavermaster

Legacy Member
Wat dacht ge van 120e afgehaald met deze er nog bij Medion med mt 342
Cpu: 3,2 GHz Intel Pentium 4 CPU. Ik ben morgen wel 10 dagen op vakantie, maar er is zeker geen haast bij van mijn kant.

Laat mr iets weten

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan