Archief - 4 * 1 TB 2.5" schijfje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Beste

3 * Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB
Komen uit nieuwe laptops waar rechtstreeks een SSD in gezet is.

Min: 50 € p/s
Meeneem: 65 € p/s


1 * WD Scorpio Blue SATA 3 Gb/s WD10JPVT, 1TB
Heb ik een tijdje als backup schijfje in de kast gehouden. Ook deze is vervangen door een SSD exemplaar. HD tune smart stats zijn Healthy zonder errors.

Min: 30 €
Meeneem: 40 €

Prijs voor alle 4: 200 €

Op te halen of te verzenden op kosten en risico koper. Enkel via DPD, Bpost Sécur of Kiala.
Staat ook aangeboden op andere sites.

Mvg

bikkerss

Legacy Member
ik neem aan dat er geen garantie meer is op deze schijven ?

Iphigeneia

Legacy Member
Hitiepoeh zei:
180€ voor alle 4

Beste

Zoals hierboven al aangegeven heb ik afgesloten voor de WD.
Kan u de 3 doen voor het resterende bedrag van 145€

Mvg

ns_ripper

Legacy Member
Onder de min maar 125 voor de 3 seagates afgehaald. (Ben ook van Aarschot)

Of is het cyberpunk die afhaakt? ( kon het niet goed afleiden).

Iphigeneia

Legacy Member
ns_ripper zei:
Onder de min maar 125 voor de 3 seagates afgehaald. (Ben ook van Aarschot)

Of is het cyberpunk die afhaakt? ( kon het niet goed afleiden).

Beste

het was inderdaad Cyper die af had gehaakt. Hierbij is de verkoop dan ook afgesloten en pm ik naar hitiepoeh voor afhandeling.

Mvg

bf1942fan

Legacy Member
komt mij de les lezen over oem en garantie en doet net hetzelfde

Iphigeneia

Legacy Member
bf1942fan zei:
komt mij de les lezen over oem en garantie en doet net hetzelfde

Beste

Ik lieg hier niet om of er garantie is of niet. Ik vertel zoals je kunt zien gewoon dat er geen garantie is. Daar waar jij ronduit liegt dat er 2 jaar garantie is in uw thread. My hands are clean...

Mvg

bf1942fan

Legacy Member
en tis uw gewoonte van in andermans thread voor verdediger vh volk te spelen enzo ?

Iphigeneia

Legacy Member
bf1942fan zei:
en tis uw gewoonte van in andermans thread voor verdediger vh volk te spelen enzo ?

Beste

Blijkbaar. Als u liegt loopt u tegen de lamp. Ga op 2e hands uw leugens verkopen. U hoort er blijkbaar thuis.

Mvg

bf1942fan

Legacy Member
liegen is bij mijn weten nog altijd iets wat je bewust doet en wat 2dehands hier mee te maken heeft is het zoveelste raadsel

lol , heeft 2000 posts en 77 itrader , dan treed onvermijdelijk het 9lives superioriteitsgevoel op en begint men elke post als een ambtenaar of flik

'' Beste

blablalblalbllabla jaja ik ben beter dan u blalblalbla want mijn moeke zegt dat blablalblalbla + mijn kaka stinkt niet

M vr gr ''
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan