Archief - 2X IP CAMERA! LAN/WIFI remote control pc/smartphone/apple device

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
1. Mr Safe Ip Camera+ WEBSITE

  • Bedienen van cameria via pc of app!
  • Opnemen, bekijken, afspelen en op uw PC, Smartphone of tablet!
  • Ondersteunt 802.11b/g/n draadloos
  • H.264 HD720 single stream video compressie
  • Ondersteunt opnemen en afspelen via SD-Kaart (tot 32mb,niet inbegrepen)
  • 1/4" CMOS kleurensensor
  • 10x IR LED met IR CUT voor perfect Nachtzicht (tot 10m)
  • Geschikt voor Android, PC, Apple


2. Storage options EYEcam WEBSITE

  • Specs:IP Camera - Storage Options - Technology Without Compromise
  • Wireless, Wi-Fi 802.11b/g IP Camera
  • Pan and Tilt Functionality can be Controlled Remotely
  • Motion Detection Alert via Email
  • Advanced User Management, only Allows Authorized Users Access
  • Supports Remote Viewing over Internet or on Smartphone

Doe maar een bod!

CoxM

Legacy Member
XYRIS zei:
UP! Mogen weg vanaf €20/stuk

Waarom doe je ze weg?

Kan de Mr Safe-cam vanop afstand worden gedraaid?
Is de "Tot 32MB" een typfout? Zou erg weinig zijn ^^

Wat zijn je eigen ervaringen met die van Mr Safe?

XYRIS

Legacy Member
Michael.Cox zei:
Waarom doe je ze weg?

Kan de Mr Safe-cam vanop afstand worden gedraaid?
Is de "Tot 32MB" een typfout? Zou erg weinig zijn ^^

Wat zijn je eigen ervaringen met die van Mr Safe?

Heb die hier in een lot gekocht maar interesseert mij niet echt.

Het staat zo op de handleiding :-) kunt zo ook downloaden van op de website :-)

edit; filmkes da je opneemt of instelt worden op je pc opgeslagen onder c/video

CoxM

Legacy Member
XYRIS zei:
Heb die hier in een lot gekocht maar interesseert mij niet echt.

Het staat zo op de handleiding :-) kunt zo ook downloaden van op de website :-)

En dat van op afstand draaien?

Gebruikssporen trouwens?

XYRIS

Legacy Member
Camera kan rond draaien en op en neer. Zie video's op website of Youtube.
Kan via software op pc smartphone of Apple product

Ze zijn als nieuw

CoxM

Legacy Member
XYRIS zei:
Camera kan rond draaien en op en neer. Zie video's op website of Youtube.
Kan via software op pc smartphone of Apple product

Ze zijn als nieuw

20 incl alvast geboden.

Korax

Legacy Member
Ik heb interesse in de eerste, wil ook eventueel 20€ incl bieden. Ik moet zondag toevallig in geraardsbergen zijn... niet ver van jou zie ik :)

Ik weet niet of het voorgaande bod op de eerste of 2e camera was?

CoxM

Legacy Member
Korax zei:
Ik heb interesse in de eerste, wil ook eventueel 20€ incl bieden. Ik moet zondag toevallig in geraardsbergen zijn... niet ver van jou zie ik :)

Ik weet niet of het voorgaande bod op de eerste of 2e camera was?

Eerste...

Ik laat het aan OP over...

XYRIS

Legacy Member
Korax zei:
Ik heb interesse in de eerste, wil ook eventueel 20€ incl bieden. Ik moet zondag toevallig in geraardsbergen zijn... niet ver van jou zie ik :)

Ik weet niet of het voorgaande bod op de eerste of 2e camera was?

Michael.Cox zei:
Eerste...

Ik laat het aan OP over...

Eerste die mij 20euro exclu geeft heeft Em.
Wanneer ben je in Geraardsbergen?

XYRIS

Legacy Member
Korax zei:
Ik ben er de hele namiddag normaal...

Ok, missschien moet je je gsm nummer pm'n en contacteer ik je dan zo?
ik denk dat het rond 15u zal zijn +/-.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan