Archief - 20,1" Gaming Laptop, HP HDX 9490EB Dragon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Squeak

Legacy Member
Processor
Processor-kloksnelheid 2100
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processor model T8100
Front-side bus processor 800
Geïnstalleerde processorcache 3 MB

Schijf
Totale opslagcapaciteit 2x 160 GB=320gb
Harde schijf-interface SATA
Rotatiesnelheid 5400
Het aantal geïnstalleerde harde schrijven 2

Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal 20.1
Resolutie 1920 x 1200 Pixels
Beeldscherm WSXGA+ TFT LCD

Geheugen
Intern geheugen 3072 MB
Geheugenlayout 2048+1024 MB
Intern geheugentype DDR2

Opslagmedia
Compatibele geheugenkaarten SD/MMC/MS/MS Pro/xD
Geïntegreerde kaartlezer Ja

Video
Grafische adapter GeForce 8800M GTS
Maximum geheugen grafische adapter 1791 MB
Dedicated video memory 512 MB

Optische drive
Soort optische drive Blu-Ray DVD

Audio
Audiosysteem 3D Sound Blaster Pro
Aantal ingebouwde luidsprekers 2
Ingebouwde subwoofer Ja

TV-tuner
TV tuner type DVB-T

Camera
Ingebouwde camera Ja

Netwerk
Bluetooth Ja
Intern modem Nee

Besturingssysteem/software
Inclusief besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Gebundelde software Microsoft

Verbindingsmogelijkheden
ExpressCard slot Ja
USB 2.0 poort(en) 4
Aantal IEEE 1394-/Firewire-poorten 1
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten 1
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1
Microfoon, line-in ingang Ja
S/PDIF uitgang Nee
Aansluiting voor netstroomadapter Ja
TV aansluiting S-Video
DVI poort Nee
Infrarood datapoort Nee
CardBus PCMCIA slot(en) 0
SmartCard slot Ja
VGA (D-Sub)poort(en) 1
CardBus PCMCIA slot type Nee
Port replicator Ja
Aantal HDMI-poorten 1
Aantal externe SATA poorten 1
Modem (RJ-11) poort 0
PS/2 poort(en) 0
Parallelle poort(en) 0
Seriële poort(en) 0
TV in poort Nee

Gewicht en omvang
Gewicht 7050
Gewicht pakket 8000
Diepte 339.5
Hoogte 58.5
Breedte 475

Energie
Batterijtechnologie Lithium-Ion

Technische details
Netwerkfuncties Gigabit Ethernet
Draadloze technologie IEEE 802.11a/g/n
Soort PC
Aanwijsapparaat Touchpad
Source data-sheet ICEcat.biz

Compleet met doos in mint condition

Aangepaste meeneemprijs 850 euro


http://img4.imageshack.us/g/sany0073h.jpg/

pctuning

Legacy Member
zulke laptops worden op 2de hands amper verkocht voor 400-500 euro

ravenous

Legacy Member
'k vrees dat uw vraagprijs ietjes te hoog is vrees ik. Heb de mijne 2 jaar geleden gekocht voor 1050€.

grtz

Emek

Legacy Member
Mja 2 jaar geleden kon je hier idd op gamen... prijs ligt wel heel hoog.

FragDAnvers

Legacy Member
Prijs ligt inderdaad een pak te hoog.
Free up bij deze

Tuy

Legacy Member
uw meeneem prijs ligt wel heel hoog. Wat is de minimum prijs ?

Tuy

Legacy Member
Hoe oud is hij ? heb je de factuur nog ?

Kan je bevestigen dat Starcraft 2 erop draait?

Squeak

Legacy Member
De laptop dateert van eind 2009. De factuur zou ik nog moeten hebben maar daar moet ik eerst achter zoeken. Ik ben zelf niet in het bezit van Starcraft 2 dus dat weet ik niet. Als je Starcraft II + 8800m gts typt in Google zal je zien dat er vele mensen dit spel spelen met deze grafische kaart.

World of warcraft kan ik wel op de hoogste settings spelen met de max resolutie.


"Post subject: Re: Can I Run Starcraft II???

My friends laptop has a 8800M GTS, 3 gigs of ram, and dual core celeron or something I think, and it runs everything on Ultra Settings in Windows 7 just fine."


Bron: Xentales • View topic - Can I Run Starcraft II???

TimoSykes

Legacy Member
650 euro voor een laptop met een t8100 processor? is dat niet wat veel...

free upje toch

Squeak

Legacy Member
@Ravenous: das te weinig maar toch bedankt
@Ohrly: nee bedankt

Squeak

Legacy Member
Ik moet er minstens 500 euro voor hebben hoor. Anders is het voor mij de moeite niet hem weg te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan