Archief - 2 x 4GB DDR3 Geil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ImpulseEEE

Legacy Member
Hallo allemaal,

Naar aanleiding van een PC Upgrade heb ik mijn huidige ramlatjes niet meer nodig. Hebben altijd perfect gewerkt maar nu is het tijd voor een upgrade :D

Gaat hier over een set van 2 X 4GB DDR3

Model: GEC38GB1600C9DC
Timing: CL 9-9-9-28

Foto: KLIK!

Minimumprijs: 35 excl
Meeneem 40 excl

Afhalen regio Sint-Truiden (3800), kiala of bpost verzending.

Emin

Legacy Member
Niet om moeilijk te doen, maar ik denk dat je prijs wat hoog is. Nieuw is het 40 euro..

lestef

Legacy Member
Juist de modules ontvangen via de post.In een doos gewikkeld in servet papier.
1 Van de modules werkt niet.
Pc wilt niet booten.
Ze zijn compatible want ik heb net dezelfde insteken.
Ik probeerde alles, hoger voltages( niet teveel) , default , pc zo naakt mogelijk, in een andere pc maar die module is defect.
Nu met 1 module ben ik niets , kunnen we dit regelen zodat ik ze kan terugsturen en mijn geld kan terugkrijgen?

Zymp

Legacy Member
Je kan ook eens zien of je ze kan RMA'en (als je tijd hebt). Ze hebben namelijk ook een lifetime warranty.
Warranty Policy - Support - GeIL Memory

Dan moet je niet zitten terugsturen :)
Natuurlijk kan je dan wel verkoper eventueel de kostprijs van de verzending naar GEIL terugvragen (ik geloof dat dat dan naar nederland moet, dus een 15 euro), anders moet de verkoper dit bedrag toch ook laten vallen. Is altijd beter voor de beide partijen als je zo iets kan regelen.

lestef

Legacy Member
Ik Heb eigenlijk niet veel zin in die handelingen.
De verkoper blijft ook vrij correct en stelde voor om me terug te betalen na het terugsturen van de modules.
Dus die +1 itrader mag alsnog blijven , al is het maar om de service en eerlijkheid van de verkoper.

lestef

Legacy Member
Na nader onderzoek heb ik ze toch aan het werk gekregen, op 15.5 V , ik denk niet dat dit erg is voor de modules ?
Ik denk zelf van niet.
Ik wil me wel excuseren dat ik te snel heb gereageerd, maar ze willen dus niet werken op 1.5v zoals aangegeven en ze werken ook niet op gleuf 2 en 4 terwijl de mijn het wel doen en ze zijn identiek hetzelfde als de jouw.
Nu ja ze werken nu goed dus moest je het niet erg vinden , hou ik ze dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan