Archief - 2 * MSI GTX560-TI Hawks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iphigeneia

Legacy Member
Beste,

Aangezien ikzelf overgestapt ben op de HD6970 wilt de vriendin dit ook... Questie van iedereen gelukkig houden in het gezin luister ik dus...

Echter ze heeft een SLI opstelling staan van deze kaarten en deze mogen dus beide weg.

Doos etc allemaal aanwezig alsook factuur. Heb deze gekocht voor 220 euro het stuk 2 weken geleden!

Gaan enkel weg als beide verkocht worden. Heb niets aan 1 kaart.

Min: 190
Meeneem: 200
Onder bieden heeft geen zin!

Verzending:
Taxipost 24h: 5.90 euro
Taxipost secur: 6.90 euro
Doe niet aan kiala wegens veel te lange levertijden.

1302523531.jpeg


Mvg,

BETA911

Legacy Member
[Offtopic]Knappe vriendin die dit nodig heeft :) . Of kwestie van principes...?[/Offtopic]

Free up.

Iphigeneia

Legacy Member
BETA911 zei:
[Offtopic]Knappe vriendin die dit nodig heeft :) . Of kwestie van principes...?[/Offtopic]

Free up.

Ze heeft ze niet echt nodig. Maar het is idd meer een principe questie. Ik mag als zij ook mag :) En dus kopen we bijna alles in 2voud :)...

Maar denk dat ze toch maar door moet met haar 2 kaartjes als ik dat zo zie...

Mvg,

Gralgrathor

Legacy Member
Mocht je ze toch nog willen verkopen:

Zijn die OC'd geweest? Zoja, wat was er stable en aan hoeveel volt? Temps? En waar heb je ze gekocht?

Iphigeneia

Legacy Member
Gralgrathor zei:
Mocht je ze toch nog willen verkopen:

Zijn die OC'd geweest? Zoja, wat was er stable en aan hoeveel volt? Temps? En waar heb je ze gekocht?

Beste,

Aangekocht bij Tronic in nl. Nooit aan oc gedaan dus ook niet beziggehouden met volt / temps.

Stock lopen deze al op 950mhz. Echter ze liggen hier nu in een doos... Vrouwke zal krijgen wat ze wil :D

Mvg,

BETA911

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Ze heeft ze niet echt nodig. Maar het is idd meer een principe questie. Ik mag als zij ook mag :) En dus kopen we bijna alles in 2voud :)...

Maar denk dat ze toch maar door moet met haar 2 kaartjes als ik dat zo zie...

Mvg,

Wel, geen interesse in te ruilen met iets dat ik aanbied?

Iphigeneia

Legacy Member
BETA911 zei:
Wel, geen interesse in te ruilen met iets dat ik aanbied?

Nee helaas, heb hier nu 2 pc's staan met beide een i5-2500k etc etc. Dus helaas niets meer nodig.

Mvg,

Gralgrathor

Legacy Member
€380 incl Taxipost secur. Dus ~€187 per kaart, is klein beetje eronder? Mebbe?

Iphigeneia

Legacy Member
Gralgrathor zei:
€380 incl Taxipost secur. Dus ~€187 per kaart, is klein beetje eronder? Mebbe?

Beste,

Ben op dit moment ook via vriendenkring bezig. Kan zijn dat ze daaraan verkocht zijn voor meeneemprijs. (had niet meer verwacht hier nog reactie op te krijgen dus heb ik het ook niet vermeld).

Mvg,

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Welke voeding heb je hiervoor minimaal nodig voor dit te kunnen draaien trouwens?
(sorry off-topic :) )

Iphigeneia

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
Welke voeding heb je hiervoor minimaal nodig voor dit te kunnen draaien trouwens?
(sorry off-topic :) )

Minimum durf ik niet te zeggen. Er steekt een 850 W Corsair voeding in. En dat was ruim voldoende.

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan