Archief - 1game pc(multitasker) + allerlei

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TnT_belgiangi

Legacy Member
Geachte geinteresseerden.

Aangezien ik op punt sta om samen te wonen met mijn vriendin doe ik een grote opkuis vanuit mijn hobby.

Ik heb namelijk het volgende dat weg mag!

Volledig desktop pc. Gaat enkel weg volledig!
Uit veiligheidsoverwegingen en gemak hou ik echter de harde schijf in mijn bezit.

ANTEC TITAN 550-EC 550WATT VOEDING
CORSAIR TWINX DDR2 4GB PC6400 XMS2 (2X2048MB)
MSI N9800GT ZILENT 1GB PCI EXPRESS NFORCE 9800GT
INTEL CORE 2 DUO E8600 45NM 3.33 SOCKET 775
GIGABYTE GA-EP45-EXTREME SOCKET 775 INTEL® P45
dvd-rom lezer.
Antec gamer case met amper krasje op 1fan vooraan 1 achteraan.

ZALMAN reserator1 v2 WATERKOELING (koelt perfect de pc en de grafische kaart!) Nooit een lek gehad!.


Fotos kunnen altijd doorgemailt worden.

Meeneemprijs 300€.



Dan heb ik nog allerleei stukken en kabeltjes etc te koop...

Waaronder 2 grafische kaarten, een fancontroller , moederbordje, processor,

(deze stukken zijn ongeveer een 4tal jaar oud maar werken nog.

Dit mag allemaal weg voor een 50€ !!!! (kan nog een heel systeem mee gebouwt worden!)

Afhaling mag zeker, heb ook de gemakkelijkheid om mij te verplaatsen mits vergoeding.

Sjoepap

Legacy Member
welke 2 grafische kaarten, fancontroller, moederbordje, processor?

TnT_belgiangi

Legacy Member
1 van de grafische kaartjes is dit alvast ASUS EN8600GTS HTDP 256MB PCI EXPRESS NFORCE 8600GTS voor de rest zal ik morgen eens kijken.

(ook de reden waarom het zo goeikoop is heb nog geen effort gedaan om te kijken)

TnT_belgiangi

Legacy Member
Met waterkoeling en compleet werkend?

Ik draai er nog de recentste spellen zonder probleem op...
Wat had je in gedachten?

Pedroo

Legacy Member
Best ff naar de prijschatting gaan hier op't forum. ff snel: Ik denk iets van een 300-350 euro (zonder die extra spullen die je daar vernoemde)
Pc-hardware verouderd erg snel, en de prijzen dalen extreem hard...

TnT_belgiangi

Legacy Member
Van dilbeek en ja het kan zonder de waterkoeling.. heb wel echter de standaard fans niet meer...

gillegun

Legacy Member
mocht je overstappen naar het losverkopen van de spullen, ik ben geinteresseerd in je moederbord, mits compleet (dus met hybrid silent pipe, accesoires, eventueel doos, bon niet noodzakelijk maar altijd welkom)

greets

TnT_belgiangi

Legacy Member
Neen, anders worden deze stukken gelijk het allerlei dat ik wil verkopen :) liever alles ineens weg. TOch bedankt!

TnT_belgiangi

Legacy Member
laatste up en hiermee verlaag ik het naar 300 euro voor de hele pc.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan