das_dan_kleer
Legacy Member
Aangezien deze behuizing toch niet gebruikt wordt en hier nog in de kast blijft liggen mag deze de deur uit.
Deze zit nog in de originele verpakking en is langs de buitenkant volledig onbeschadigd, aan de binnenkant enkel een beetje stof.
Foto's
http://imageshack.us/g/703/p1010001rc.jpg/
Wegens de grootte van de doos enkel afhaling of levering
Als het met kiala kan verzonden worden kan dit wel, het zit nog ingepakt in de originele verpakking en dan nog een doos er rond, kan niet aanskomen met te verzenden.
Vraagprijs 50 euro
Is niet echt van een merk denk ik, staat niets op maar is wel zeer degelijk
Deze zit nog in de originele verpakking en is langs de buitenkant volledig onbeschadigd, aan de binnenkant enkel een beetje stof.
Foto's
http://imageshack.us/g/703/p1010001rc.jpg/
Wegens de grootte van de doos enkel afhaling of levering
Als het met kiala kan verzonden worden kan dit wel, het zit nog ingepakt in de originele verpakking en dan nog een doos er rond, kan niet aanskomen met te verzenden.
Vraagprijs 50 euro
Is niet echt van een merk denk ik, staat niets op maar is wel zeer degelijk
