Archief - 13.3" Laptop HP DM3-1100EB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpken

Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn HP DM3-1100EB.

Ik heb dit toestel een half jaar geleden ofzo gekocht, maar eigelijk heb ik die nooit gebruikt... Ik vond het wel een mooi toestel maar gebruik enkel mijn desktop en voor onderweg heb ik een iPad, een serieuze miskoop. Na lang twijfelen heb ik nu toch besloten deze te verkopen.

http://static.comparer.be/fotos/500x500/0/1/8/1/hp-pavilion-dm3-1100eb-vx875ea-17430181.jpg

Hardware
Productnaam dm3-1100eb
Productnummer VX875EA
Microprocessor 1,6 GHz AMD Athlon Neo X2 Dual-Core processor voor Ultrathin notebooks L335
Microprocessorcache Level 2 cache, 512 KB
Geheugen 2 GB DDR2 (2 x 1024 MB)
Max. geheugen Ondersteunt tot 8 GB DDR2-geheugen
Videokaart ATI Mobility Radeon HD 4330-videokaart (verwisselbaar)
Videogeheugen in totaal tot 1245 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3
Beeldscherm 33,7 cm (13,3-inch) diagonaal High-Definition LED ontspiegeld breedbeeldscherm (1366 x 768)
Harde schijf SATA harde schijf van 250 GB, 7200 rpm
Netwerkkaart Geïntegreerd 10/100BASE-T ethernet-LAN
Draadloze verbinding 802.11 b/g/n
Geluid

Altec Lansing-luidsprekers - SRS Premium Sound
Toetsenbord Standaardtoetsenbord met verhoogde, losstaande toetsen (island-style)
Aanwijsapparaat Touchpad met Multi Touch-ondersteuning, aan-uitknop en apart scrollpad voor verticaal op/neer scrollen
Pc-kaartsleuven Geïntegreerde digitale 5-in-1-medialezer voor Secure Digital-kaarten, MultiMedia-kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture-kaarten
Externe poorten
4 USB 2.0
1 VGA-poort
1 RJ45-ethernetaansluiting
1 hoofdtelefoonaansluiting
1 microfoonaansluiting
verlengde batterijconnector
Afmetingen 32,6 cm (l) x 23,0 cm (b) x 2,48 cm (min. h) / 3,18 cm (max. h)
Gewicht 1,91 kg
Voeding Netadapter van 65 watt

6-cels lithium-ionbatterij (Li-Ion)
Inhoud van de doos HP webcam met geïntegreerde digitale microfoon; VGA low-light.


Minimumprijs: 290 euro afgehaald!
Meeneemprijs: 300euro afgehaald!
Staat ook te koop in vriendenkring en onder collega's.

Indien nodig zal ik persoonlijke foto's uploaden, maar dit lijkt me niet nodig aangezien zelfs de beschermplastiek er nog op zit.

Factuur aanwezig!

scorpken

Legacy Member
Nieuwprijs lag rond de 400euro. Factuur ligt in mijn vader zijn auto. Ik zal ze proberen te pakken te krijgen.

scorpken

Legacy Member
Staat trouwens ook te koop in vriendenkring en onder collega's.

scorpken

Legacy Member
Dat veranderd de zaak natuurlijk, indien Sihnon zijn bod nog geldig is zal ik dit accepteren. Meeneemprijs is bij deze verlaagd naar 240 euro.

sihnon

Legacy Member
mijn bod is nog geldig, ik wil het wel eerst testen, eventueel iets afspelen om het werkend te zien
en natuurlijk moet de factuur er ook bij zitten
waat heb je de laptop gekocht ?

kan wel pas van de weekend komen halen als het gaat voor jou
laat maar weten hoe je het wil afhandelen


grtz

sihnon

Legacy Member
he scorpken

gaat de deal nog door ? ik heb nog niks gehoord van jou

scorpken

Legacy Member
Hey Sihnon sorry, ik ben momenteel ziek en ben niet veel op de computer geweest. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op!


mvg

sihnon

Legacy Member
heb deze middag een laptop gekocht , had hem volgende week nodig

dus bij deze trek ik mij bod terug in

scorpken

Legacy Member
Hoe bedoel je? Toetsen die verlicht worden? Ik denk het wel, zal straks eens fotos nemen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan