Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoubleYouIm

Legacy Member
""hello" van proximus is ook goed voor je 3G volume in het oog te houden; daar zie je direct wat je nog over hebt"

is er een degelijke app om je kosten in t oog te kunnen houden van je abonnement
proximus?
normaal kun je dat online maar als de firma (werkgever)dit niet enabled gaat het niet volgens mij!
ik wil ongeveer weten wat ik bel,sms /maand

Bartvb

Legacy Member
Weet er iemand of er een iPhone app bestaat die wat meer technische/diagnostische info kan geven inzake uw verbinding met het GSM-netwerk?

Zit hier al een hele tijd te zoeken in de utilities afdeling van de app store maar vind precies niets.

Mag betalend zijn.

stijnd

Legacy Member
stageline zei:
Als je films op je iphone wil krijgen binnen de paar minuten zonder converteren dan kan je idd vlc media player gratis op je iphone zetten, deze speelt films af.

Avi bestanden gaan perfect alleen als het ts bestanden zijn lukt het me niet.

Ik heb daarvoor ook nog cinexplayer en oplayer.

Welk is de itunes link hiervan? Ik vind allen VLC remote of VLC streamer maar niet de media player..

kloon

Legacy Member
stijnd zei:
Welk is de itunes link hiervan? Ik vind allen VLC remote of VLC streamer maar niet de media player..

Apple heeft de mediaspeler VLC uit de App Store verwijderd. Dat meldt Rémi Denis-Courment, een van de hoofdontwikkelaars van VLC. In oktober vorig jaar diende hij formeel een klacht in bij Apple wegens auteursrechtenschending. Dit had te maken met de manier waarop VLC voor iOS in de App Store werd gedistribueerd. De software is niet ontwikkeld door VideoLAN maar door de Franse ontwikkelstudio Applidium. Het bevat echter wel de originele code van de desktopvariant.

bron iphone club nl

thelordofpee

Legacy Member
Die applicatie is niet meer beschikbaar in de nederlandse iTunes store :s

stijnd

Legacy Member
En is er nog een gratis alternatief? Zo nee, welk programma gebruik ik dan best voor de omzetting?

metool

Legacy Member
Iemand die deze heeft ? Ik lees veel negatieve comments over 'black outs' bij goeie matchen (alser teveel te gelijk kijken lukt het dus niet) (dit hangt ook af van locatie dus kan zijn dat het in belgie wel perfect werkt..)
Kheb geen zin om daar mijn geld aan te hangen om er dan geen gebruik van te kunnen maken...

ElMañana

Legacy Member
Iemand die de sleep cycle app al gebruikt heeft?
Werkt het echt, is het niet slecht voor je batterij om hem elke nacht de hele nacht in te laten zitten?

M_N_M

Legacy Member
Heeft er iemand een goede app voor (up-to-date) flitscontroles?

Ik gebruikte tot nu "touring mobilis pro" maar dat was blijkbaar maar <x> aantal dagen gratis, nu kan ik enkel nog de kaart met files zien maar voor "reistijden" en "flitsers" moet ik betalen :(

Ik zoek iets waar zowel de vaste flitspalen op staan alsook de mobiele flitsers (die dan gemeld worden via de gebruikers hun 3G verbinding) + gratis :)

M_N_M

Legacy Member
ziet er goed uit maar is betalend :(
Heb via de app store wikango gevonden maar heb er geen idee van of dat actief geupdate wordt :(

M_N_M

Legacy Member
Daar ga ik idd niet van sterven maar als er gratis appjes zijn, probeer ik die liever toch eerst :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan