DoubleYouIm
Legacy Member
""hello" van proximus is ook goed voor je 3G volume in het oog te houden; daar zie je direct wat je nog over hebt"
is er een degelijke app om je kosten in t oog te kunnen houden van je abonnement
proximus?
normaal kun je dat online maar als de firma (werkgever)dit niet enabled gaat het niet volgens mij!
ik wil ongeveer weten wat ik bel,sms /maand
is er een degelijke app om je kosten in t oog te kunnen houden van je abonnement
proximus?
normaal kun je dat online maar als de firma (werkgever)dit niet enabled gaat het niet volgens mij!
ik wil ongeveer weten wat ik bel,sms /maand



