Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Jonas89 zei:
Easy Banking van Fortis, werkt zeer goed :)

Ik zou liever hebben da ze een systeem hebben waarbij ge alles kan bekijken zonder da ge er een bakske voor nodig hebt.
Als ge nu u kaart en bakske nie bijhebt dan kunt ge nikske nagaan, ik zou dus graag hebben je gewoon dit zonder kan doen en toch bekijken waar en wanneer je maar wil (zolang je data hebt).

Speedy

Legacy Member
camino zei:
Ik zou liever hebben da ze een systeem hebben waarbij ge alles kan bekijken zonder da ge er een bakske voor nodig hebt.
Als ge nu u kaart en bakske nie bijhebt dan kunt ge nikske nagaan, ik zou dus graag hebben je gewoon dit zonder kan doen en toch bekijken waar en wanneer je maar wil (zolang je data hebt).

Dat gaat toch... gewoon via sms een code ontvangen en je bent binnen. Dan kan je gewoon je rekeningen checken. Om overschrijvingen te doen, zal je wss het bakje nodig hebben (nog niet getest).

Dekon7

Legacy Member
@Y-Ssin
De laatste nieuwe absinthe jb is zo dummyproof to vroeger (je moet je iphone nu zelfs niet meer in DFU zetten) dat het nog onmogelijk kan mislukken. Dus kom niet af van "niet gelukt". JB vertraagt en crashed de iphone en uw batterij lijdt er ook onder. Alleen goed voor tienertjes die cracked apps willen spelen en daar blijft het bij.

Dekon7

Legacy Member
Speedy zei:
Dat gaat toch... gewoon via sms een code ontvangen en je bent binnen. Dan kan je gewoon je rekeningen checken. Om overschrijvingen te doen, zal je wss het bakje nodig hebben (nog niet getest).

Met die sms code kan je zowel op je rekening kijken als verrichtingen doen (ik weet wel de prijs niet per sms).

Dekon7

Legacy Member
Speedy zei:
Volledig gratis denk ik
Een bank die iets gratis doet?

Als ik bijvoorbeeld op mijn bank (bnp paribas) i-message (niet hetzelfde als iMessage van apple) zou gebruiken vragen ze 0,18€ per sms.

zipke

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een app die mij mijn webmails laat lezen.

Momenteel zijn mijn twee hotmails-accounts ingesteld bij de standaard mail app, maar ik wil dus een aparte voor mijn webmail van het werk (het is instelbaar dat weet ik al, ik moet enkel de app hebben).

Mijn hotmail accounts (privémail) syncen elke 15 minuten, maar voor mijn werk wil ik dat niet doen, daar wil ik liever dat de mails pas binnenkomen "op commando".
Als ik bv elk account apart kon instellen (sync elke 15min/elke 30min/enkel op aanvraag) was er geen probleem, maar dat gaat dus niet.

Liefst een gratis app en m'n iPhone is niet jailbroken.

Thanks a bunch!

JasonC

Legacy Member
koenraad7 zei:
@Y-Ssin
De laatste nieuwe absinthe jb is zo dummyproof to vroeger (je moet je iphone nu zelfs niet meer in DFU zetten) dat het nog onmogelijk kan mislukken. Dus kom niet af van "niet gelukt". JB vertraagt en crashed de iphone en uw batterij lijdt er ook onder. Alleen goed voor tienertjes die cracked apps willen spelen en daar blijft het bij.

Whatever helps you sleep at night :ironic:

zipke

Legacy Member
zipke zei:
Ik ben op zoek naar een app die mij mijn webmails laat lezen.

Momenteel zijn mijn twee hotmails-accounts ingesteld bij de standaard mail app, maar ik wil dus een aparte voor mijn webmail van het werk (het is instelbaar dat weet ik al, ik moet enkel de app hebben).

Mijn hotmail accounts (privémail) syncen elke 15 minuten, maar voor mijn werk wil ik dat niet doen, daar wil ik liever dat de mails pas binnenkomen "op commando".
Als ik bv elk account apart kon instellen (sync elke 15min/elke 30min/enkel op aanvraag) was er geen probleem, maar dat gaat dus niet.

Liefst een gratis app en m'n iPhone is niet jailbroken.

Thanks a bunch!

Nevermind het gaat blijkbaar wel afzonderlijk! Sweet!

daimand

Legacy Member
koenraad7 zei:
@Y-Ssin
De laatste nieuwe absinthe jb is zo dummyproof to vroeger (je moet je iphone nu zelfs niet meer in DFU zetten) dat het nog onmogelijk kan mislukken. Dus kom niet af van "niet gelukt". JB vertraagt en crashed de iphone en uw batterij lijdt er ook onder. Alleen goed voor tienertjes die cracked apps willen spelen en daar blijft het bij.

Ja zeker voor tienertjes ... Dafuq are you saying bro?

Zaken als SBsettings, Weebacklight, Weebackgroundkill en een beetje gefoefel zoals springtomize 2 moeten gwn standaard in de iOS zitte!

Hier en daar een app via intallous ook altijd leuk, al dan niet voor het eerst eens uit te testen ipv een crappy demo versie te testen.

Bij mij heeft hij (in de voorbije 1,5 week) alleen nog maar 'gecrashed', meer freeze eigenlijk nadat ik even een bron heb toegevoegd of iets heb gedownload uit cydia (waarna je toch ook altijd moet respringen infeite... Maar ik dan 1 keer een reboot heb moeten doen) Big Deal :)

Precies mijn pa :D die wordt ook al zot als er even iets niet wilt werken zoals het hoord. (lees: Pc of eender welk ding dat met technologie te maken heeft krijgt slaag ^^)

Ohja ik ben 21 :)

Edit: batterij is inbeelding, ge moet u daar ni te veel op focussen (wat de mense wel doen omdat het er zo word ingestampt..) Oh nee een JB, zeg maar dag tegen je batterij ^^

Sent from my iPad using Tapatalk HD

dreirie

Legacy Member
koenraad7 zei:
Een bank die iets gratis doet?

Als ik bijvoorbeeld op mijn bank (bnp paribas) i-message (niet hetzelfde als iMessage van apple) zou gebruiken vragen ze 0,18€ per sms.

Best wel gratis hoor (alé feitelijk betaal je al genoeg vr je service pack)

Voor easy banking krijg je 365 gratis sms codes per jaar,maw kan je feitelijk dagelijks je rekening checken :p

Overschrijvingen gaan ook zonder digipass,maar dan moet je wel vooraf je begunstigden vr easy banking selecteren op pc banking. :)

Therapy

Legacy Member
Wat is een goede reminderapp buiten die van Apple zelf? Of is er geen jailbreakap/tweak waarmee ik post its kan maken ofzo?

camino

Legacy Member
Speedy zei:
Dat gaat toch... gewoon via sms een code ontvangen en je bent binnen. Dan kan je gewoon je rekeningen checken. Om overschrijvingen te doen, zal je wss het bakje nodig hebben (nog niet getest).

Kost geld ;).

Dekon7

Legacy Member
daimand zei:
Bij mij heeft hij (in de voorbije 1,5 week) alleen nog maar 'gecrashed', meer freeze eigenlijk nadat ik even een bron heb toegevoegd of iets heb gedownload uit cydia (waarna je toch ook altijd moet respringen infeite... Maar ik dan 1 keer een reboot heb moeten doen) Big Deal :)

Precies mijn pa :D die wordt ook al zot als er even iets niet wilt werken zoals het hoord. (lees: Pc of eender welk ding dat met technologie te maken heeft krijgt slaag ^^)

Ohja ik ben 21 :)

Edit: batterij is inbeelding, ge moet u daar ni te veel op focussen (wat de mense wel doen omdat het er zo word ingestampt..) Oh nee een JB, zeg maar dag tegen je batterij ^^

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dude! Denk je mss dat het de eerste keer is dat ik een JB toepas? Ik heb dit al gedaan vanaf mijn 1gen ipod touch,heb daarna ook nog alle versies iphones gehad die in Belgie zijn uitgekomen (3g,3gs,4 en nu 4s) dus kom me aub niet zeggen dat ik niet weet waar ik mee bezig ben (alsook voor pc en andere electronica waarbij IK al langer mee ga dan jij). Vroeger zaten er in een JB nog dingen die nu ondertussen geintregeerd zijn in iOS 5.xx. Nu merk ik dat de jb enorm onstabiel is geworden to vroeger maar dat mag hier blijkbaar niet meer gezegd worden want er bestaan nu blijkbaar ook al Cydia fanboys die u dan met hun papa gaan vergelijken en dan ook nog beweren dat ik hier die batterijdrain sta in te beelden?
21 jaar? Tijd dat je die hersenen van u eens begint te gebruiken.

sevencrowns

Legacy Member
Cydia is hier op een week tijd nog geen 1x gecrasht. Batterij lijkt mij er niet onder te lijden. Ik heb wel alleen Winterboard, SBSettings, biteSMS en kleinere tweaks er op staan.

daimand

Legacy Member
koenraad7 zei:
Dude! Denk je mss dat het de eerste keer is dat ik een JB toepas? Ik heb dit al gedaan vanaf mijn 1gen ipod touch,heb daarna ook nog alle versies iphones gehad die in Belgie zijn uitgekomen (3g,3gs,4 en nu 4s) dus kom me aub niet zeggen dat ik niet weet waar ik mee bezig ben (alsook voor pc en andere electronica waarbij IK al langer mee ga dan jij). Vroeger zaten er in een JB nog dingen die nu ondertussen geintregeerd zijn in iOS 5.xx. Nu merk ik dat de jb enorm onstabiel is geworden to vroeger maar dat mag hier blijkbaar niet meer gezegd worden want er bestaan nu blijkbaar ook al Cydia fanboys die u dan met hun papa gaan vergelijken en dan ook nog beweren dat ik hier die batterijdrain sta in te beelden?
21 jaar? Tijd dat je die hersenen van u eens begint te gebruiken.

Art Thou Enraged

Brethren?

Bon, iedereen zijn zinnetje he :)

En ik geef toe de vergelijking met men vader is mss wat extreem ^^ was eig eerder grappig bedoelt ook maar soit. (ik weet heus wel dat 9livers niet bepaald slecht om kunnen met technologie in tegendeel ;) )

oh ik zie net dat ik me tapatalk picz can uploade! Fijn :)

51537d0b-184e-07fe.jpg


EDIT: naam van men pa is ook Koenraad, mss onbewust de link gelegd voorheen haha :p

Dekon7

Legacy Member
Enraged? dan was het toch maar een fractie van een seconde hoor :p
Ik zet graag de puntjes op de i om u even laten in te zien dat je er naast zat betreffende mij.

camino

Legacy Member
Speedy zei:
Code:

Bron aub :)

Wtf, ik zit al jaren bij fortis, ik ben dat nagegaan online op hun webstek, daar staat er duidelijk bij dat ge er voor moet betalen, per sms, ik zie dat niet echt zitten om voor zoiets te gaan betalen, we betalen al genoeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan