Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dekon7

Legacy Member
Therapy zei:
Ik was in't begin een beetje sceptisch om deze te kopen maar nu dat ik hem heb kan ik alleen maar akkoord gaan met Therapy. Voor die 0.79 € moet je het zeker niet laten.

camino

Legacy Member
istrategia; nieuwe stratego game :-).Love it. Het online gamen tegen elkaar staat nog niet volledig op punt maar het is veelbelovend, zalige game.
Je zou dus ook online tegen elkaar kunnen spelen.

Politiecontrole; lijkt ook wel veelbelovende app, enige minpuntje is je 2.99 euro moet betalen per maand.

Word on; leuke game ook, tegen anderen spelen, een zo lang mogelijk woord zoeken, hoe langer het woord hoe meer punten enz....zalige game.

Shaddix

Legacy Member
Gistere Fifa 12 gekocht. Daar ga ik mij toch nog vele uren mee amuseren denk ik. Nooit gedacht dat een console game zo leuk kon spelen op iOS.

aSSrides

Legacy Member
Ik ben van plan om iCoyote aan te schaffen.. Enigste probleem is dat ikzelf geen visa/mastercard heb.

Het bedrag wordt rechtstreeks afgehouden van uw iTunes-rekening bij Apple.
(http://www.coyotesystems.be)

1e vraag: Is het mogelijk om het abonnementsgeld te betalen door via iTunes kaartjes geld op men account te zetten?

Indien bovenstaande optie niet mogelijk is;

2de vraag: Ik ben tevens ook van plan om zo'n 'prepaid' visa kaart te halen van ofwel MobileVikings of bpost (moet alles nog eens deftig lezen van vw'den etc.).
Iemand een idee of dat uit ervaring kan spreken of dit soort 'prepaid' visa kaart geaccepteerd wordt in de iTunes store en zodanig dat ik het abonnement van coyote ook via dit soort visa betaald kan worden :)?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jup ge kunt da abo via itunes kaartje betalen. Omda ik via mn werk daar minder voor betaal als 50€ heb ik da met kaartje gedaan ipv met mijn visa.

camino

Legacy Member
Dit is een nieuwe app die ik gevonden heb maar ik heb dit nog nooit gebruikt: hoe werkt dit dan juist? Krijgt ge dan ook een briefke die ge voor u ruit moet leggen of hoe werkt dat? Want geen briefke voor de ruit= boete?

Bh8oI.jpg



Ik heb wel al automaten gezien waarbij je dat kan doen maar snap er nie veel van, ook wel wa schrik van ik wa verkeerds doe.

Speedy

Legacy Member
Ik zoek een simpele Wekker app die maar 1 functie heeft: wekker (zonder al die andere tralala). Het moet mogelijk zijn om verschillende wekkers in te stellen, instelbaar volgens de dagen van de week, waarbij je ook een liedje kan laten afspelen uit je ipod bibliotheek (de volledige versie, niet zo een ringtone van gemaakt). Zonder reclame!!
En liefst gratis :p, mag betalend, t moet gewoon simpel zijn en werken!

Zorba

Legacy Member
camino zei:
Dit is een nieuwe app die ik gevonden heb maar ik heb dit nog nooit gebruikt: hoe werkt dit dan juist? Krijgt ge dan ook een briefke die ge voor u ruit moet leggen of hoe werkt dat? Want geen briefke voor de ruit= boete?

Ik heb wel al automaten gezien waarbij je dat kan doen maar snap er nie veel van, ook wel wa schrik van ik wa verkeerds doe.

Dat is gewoon sms-parkeren: Je stuurt een sms met je nummerplaat en de nummer van het betaaltoestel en uiteraard kunnen de controleurs opzoeken of je een sms gestuurd hebt of niet.
Als je terug vertrekt stuur je dan een nieuwe sms en dan gaat het parkeerbedrag van je rekening (gsm-abbo of zichtrekening als dat gekoppeld is).

Heel simpel, behalve dat je eerst online moet registreren én dat veel gemeentes verschillende bedrijven/diensten hebben. Hierdoor moet je u registreren bij verschillende sites ...

camino

Legacy Member
Zorba zei:
Dat is gewoon sms-parkeren: Je stuurt een sms met je nummerplaat en de nummer van het betaaltoestel en uiteraard kunnen de controleurs opzoeken of je een sms gestuurd hebt of niet.
Als je terug vertrekt stuur je dan een nieuwe sms en dan gaat het parkeerbedrag van je rekening (gsm-abbo of zichtrekening als dat gekoppeld is).

Heel simpel, behalve dat je eerst online moet registreren én dat veel gemeentes verschillende bedrijven/diensten hebben. Hierdoor moet je u registreren bij verschillende sites ...

Achzo, bedankt voor de uitleg. Alleen dat registreren vind ik beetje raar, als ik op de app klik zie ik neit meteen staan je dit moet doen?
Zal eens verder checken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan