Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
sphinkx zei:
Iemand ervaringen met apps voor skivakantie? Die dus dat je snelheid/afstand/... over de ganse dag zal bijhouden. Uiteraard mag dit geen internet verbinding daarvoor gebruiken maar enkel GPS. Want anders zal dat een beetje teveel geld kosten...
kan dit niet met een 'gewone' fiets/loopapp? (runtastic/cyctastic ben ik wel tevreden van en werkt via GPS!)

Sphinkx

Legacy Member
Je hebt er specifiek voor ski ook. Bij sommige apps zit er zelf het skigebied in en kan je zien welke pistes je allemaal hebt gedaan. Je kan ook zien hoeveel hoogtemeters je gedaan hebt bv. Dat heb je niet met een fiets/loop app.

pina

Legacy Member
Trebby zei:
Wegblijven van die app, je kunt die enkel gebruiken met een cc en je kunt je cc gegevens er niet meer afhalen.

heb intussen al gelezen dat ze aan een update zijn aan het werken dat je je gegevens kunt aanpassen en verwijderen. Daarnaast kan je zogezegd op vakantie gaan om alles te freezen. Maakt dan ook niet uit hoe lang je zogezegd op vakantie bent.

SHFT

Legacy Member
Weet er iemand een goede app waarmee ik facebook foto's kan syncen met mijn contacts? Zou graag de foto's van fb gebruiken voor mijn contactpersonen. :)

edit: nvm blijkbaar kan dat zelf met de facebook app.

oXia

Legacy Member
sedert vorige week de trotse bezitter van een Iphone 4S :cool:

Iemand een goeie app om te zien of sms-berichtjes werden afgeleverd?

Alvast bedankt voor de tonnen goeie apps in de vorige honderden pagina's!!! :niceone:

camino

Legacy Member
oXia zei:
sedert vorige week de trotse bezitter van een Iphone 4S :cool:

Iemand een goeie app om te zien of sms-berichtjes werden afgeleverd?

Alvast bedankt voor de tonnen goeie apps in de vorige honderden pagina's!!! :niceone:

Gaat niet.

Van iphone naar iphone heb je sowieso imessage.
Dan heb je nog apps zoals whatsapp,line en viber om er enkele goeie op te noemen, als deze apps je maten of kenissen ook staan hebben dan kan je met deze apps via data gratis naar elkaar smsen en mmsen enz....

Bij proximus moet het wel lukken denk ik als je voor je berichtje begint te typen ervoor *R* zet en dan je berichtje typt. Ik meende je dan een afleverbericht krijgt of te zien krijgt of het is afgeleverd.

Cerv.Be

Legacy Member
camino zei:
Gaat niet.

Van iphone naar iphone heb je sowieso imessage.
Dan heb je nog apps zoals whatsapp,line en viber om er enkele goeie op te noemen, als deze apps je maten of kenissen ook staan hebben dan kan je met deze apps via data gratis naar elkaar smsen en mmsen enz....

Bij proximus moet het wel lukken denk ik als je voor je berichtje begint te typen ervoor *R* zet en dan je berichtje typt. Ik meende je dan een afleverbericht krijgt of te zien krijgt of het is afgeleverd.
Belgium
Proximus *R*
Base *N#

Wel raar dat niet standaard kan op een iPhone.. :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kwas ook altij zo n rapportenfreak voor da k een iphone had en nu mis ik het totaal ni meer :)

CFK

Legacy Member
Borderlive

Nieuwe (gratis) app voor dé concertkalender van de Vlaamse muziekclubs (4AD, De Kreun, Cactus, Zwerver/Leffingeleuren, N9, Democrazy, Nijdrop, Petrol/5voor12, VK*, VUB Kultuurkaffee)

camino

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Kga nie 3 euro per liedje geven ze

Als je goedkoop muziek wil schaf dan spotify aan, voor 10 euro per maand heb je meteen (bijna) alle muziek en kan je zoveel luisteren als je wil.

Ik koop mijn muziek nog altijd het liefste gewoon via itunes en tis nu nie zo er zoveel goeie muziek uitkomt :).
En die muziek is van mij en kan ik nog op cd branden enz....

Als je gratis muziek wil, tja, je kan aan de meeste songs ook wel gratis aangeraken op de bekende manier he (downloaden viavia).

vyper

Legacy Member
Afleverrapporten op de iphone gaan wel, mits gebruik van een jailbreak. Als je op google zoekt naar 'iphonedelivery' vind je genoeg informatie over hoe te installeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan