Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Ik heb eens gelezen dat je Apple Care veel goedkoper kan vinden dan bij Apple zelf. Maar waar dan? Want in het eerste opzicht vind ik dat toch niet direct op Ebay hoor.

Edit: Via ebay.be heb ik er wel al gevonden. Maar dat is nog altijd zo duur :(

Pherox006

Legacy Member
Interessant, hoe weet ge dat allemaal? :p
En ja, ik heb hem al gekalibreerd, staat in mijn tekst hierboven. ;)

Ik heb bij een externe garantiedienst gewerkt als jobstudent :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

BuYcKi

Legacy Member
vdmglenn zei:
Volgens mij installeerde jij toch wel de verkeerde tweaks toen je je iphone had gejailbreakt.

Mijn iPhone 5s is ook gejailbreakt en het is inderdaad een wereld van verschil: ik ben nu in staat om een 3g toggle toe te voegen in het controlcenter, ik gebruik een zwart i.p.v wit toetsenbord en ik heb het witte lettertype in de berichten aangepast naar een zwart lettertype omdat dit beter leesbaar is op de groene berichtenbubble.

Ook is je conclusie over jailbreaken helemaal verkeerd. De meeste mensen wiens toestel gejailbreakt is, kopen nog steeds hun apps aan. Mensen die jailbreaken willen gewoon hun toestel wat beter naar hun normen kunnen customizen.

Wanneer je de juiste tweaks installeert die verkrijgbaar zijn in de officiële repo's van Cydia, zal je nooit problemen hebben met een jailbreak. Natuurlijk kan het gebeuren dat er in het begin altijd wel kleine bugs in nieuwe tweaks te bespeuren zijn, dit lijkt me ook logisch aangezien developers bv. voor de 5s hun tweak bijna compleet moeten herschrijven om ervoor te zorgen dat deze 64-bit compatibel zijn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neen, toen kon je al met tweaks berichten op u lockscreen tonen etc. BiteSMS herinner ik mij ook. Maar daar waten toch telkens kleine problemen mee..

De tweaks die jij opnoemt zijn ook het jb'en niet waard imo. En natuurlijk gebruikte iedereen Cydia.. met wat extra repo's erop van bekende.
:)

En ik zou wel eens een test willen doen: ik ben er zeker van dat iedereen met een jb ooit al gratis apps heeft gehad die normaal te betalen waren..

BuYcKi

Legacy Member
Karre zei:
Ik heb eens gelezen dat je Apple Care veel goedkoper kan vinden dan bij Apple zelf. Maar waar dan? Want in het eerste opzicht vind ik dat toch niet direct op Ebay hoor.

Edit: Via ebay.be heb ik er wel al gevonden. Maar dat is nog altijd zo duur :(

Dat was vroeger zo, maar volgens mij waren dat dan gegenereerde sleutels om dat goedkoper te kunnen krijgen. Weet het fijne er niet meer van.. Tegenwoordig vind je ze inderdaad niet meer goedkoop.

Frado2005

Legacy Member
Idd, da's al enkele jaren zo hoor. Vroeger was het cheap op ebay maar da's al tijdje gedaan

MangleR

Legacy Member
Vraagske, mijn pc herkent precies mijn iphone niet.
Ik plug hem in de usb en er gebeurt niets, itunes is wel al geïnstalleerd.

Ik heb al eens mijn "usb geschiedenis" gewist met usb oblivion, zodat hij de usb opnieuw zou moeten herkennen, maar er gebeurt niets. Geen windows nieuw apparaat ofzo..

Windows7 btw

Heeft er iemand verdere ideetjes? Nochtans op een andere pc lukt het wel, dus het ligt niet aan de usb kabel zelf.

TiM007

Legacy Member
Weet er iemand nog een site waar je evt een homebutton voor een iPhone 4 kunt kopen? Mijn home button is kapot maar op fixit antwerpen en dergelijke vind ik geen homeknop meer die in stock is. Amazon.co.uk is ook een optie maar reviews van die home buttons laten te wensen over.

JasonC

Legacy Member
MangleR zei:
Vraagske, mijn pc herkent precies mijn iphone niet.
Ik plug hem in de usb en er gebeurt niets, itunes is wel al geïnstalleerd.

Ik heb al eens mijn "usb geschiedenis" gewist met usb oblivion, zodat hij de usb opnieuw zou moeten herkennen, maar er gebeurt niets. Geen windows nieuw apparaat ofzo..

Windows7 btw

Heeft er iemand verdere ideetjes? Nochtans op een andere pc lukt het wel, dus het ligt niet aan de usb kabel zelf.

Heb ik ook soms. Meestal helpt het wel om iTunes af te sluiten en opnieuw op te starten.
Als dat ni helpt vink ik "automatisch synchroniseren van apparaten" (Voorkeuren --> apparaten) ook eens uit.

camino

Legacy Member
Vantegenwoordig is het toch wat ze zeg:

Ik wil naar de kinepolis gaan int nl natuurlijk:

hEA1KLjl.png



Mijne maat kan via dezelfde link wel nog alles zien met zijn iPhone 4s, ik heb vorige week nog via diezelfde link/site nog tickets bestelt en nu opeens poef, gaat niet meer??
Heb eens uitgelogt en wis geschiedenis gedaan op de iPhone hier maar dat helpt niet.


Kinepolis Gent | Kinepolis België

Op de iPad Air gaat het wel, lol.

En via chrome op phone gaat ook.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Het glas van mijn iPhone 5 is gebroken. Iemand hints of tips? Zou ik het zelf fixen? Verkopen en iets anders zoeken? Ergens binnen doen? 160 euro vind ik wel teveel om te laten maken.

hellmut

Legacy Member
camino zei:
Vantegenwoordig is het toch wat ze zeg:

Ik wil naar de kinepolis gaan int nl natuurlijk:

hEA1KLjl.png



Mijne maat kan via dezelfde link wel nog alles zien met zijn iPhone 4s, ik heb vorige week nog via diezelfde link/site nog tickets bestelt en nu opeens poef, gaat niet meer??
Heb eens uitgelogt en wis geschiedenis gedaan op de iPhone hier maar dat helpt niet.


Kinepolis Gent | Kinepolis België

Op de iPad Air gaat het wel, lol.

En via chrome op phone gaat ook.

Tiens, op mijn 5s geen probleem...

camino

Legacy Member
hellmut zei:
Tiens, op mijn 5s geen probleem...

Op de mbp gaat het ook niet en dus de 5S ook niet, op de iPad Air wel, snap er niks van :).

Via de google app gaat het dan weer wel, via bv chrome gaat het ook.

Hoe dat opeens weer kan is me een raadsel, vorige week ging het nog.

TitaTovenaartje

Legacy Member
hoe zet je eigenlijk contacten van een gewone sims naar een nano simkaart?

camino

Legacy Member
Zonder te weten het hoe, mijn probleem is opeens opgelost van kinepolis site, raar :).

Fella

Legacy Member
Zat even op Facebook en opeens was mijn scherm zwart.
Siri, de geluidtoets etc werkte nog allemaal, maar ik kreeg geen beeld.
Vlugge internet search gedaan en 3 gesconden mijn power button & 10 seconden mijn home button ingedrukt.
Toen was alles weer in orde. Blijkbaar heb ik dus gewoon een reset uitgevoerd om het probleem op te lossen.

Iemand die weet hoe dit komt? Was toch even schrikken op het eerste moment.

attimos

Legacy Member
Stom vraagje: ik wil een screenprotector bestellen voor mijn iphone 4s. Ik zie nu dat je zowel matte als heldere screenprotectors kan bestellen, iemand die een idee heeft wat ik het beste bestel?

Poekie95

Legacy Member
attimos zei:
Stom vraagje: ik wil een screenprotector bestellen voor mijn iphone 4s. Ik zie nu dat je zowel matte als heldere screenprotectors kan bestellen, iemand die een idee heeft wat ik het beste bestel?

Hangt ervan af wat je wil

Matte: kleuren zullen wat minder gedefinieerd zijn, maar leesbaarheid zal goed blijven ook al zit je onder zonlicht of een andere bron van licht
Clear: kleur blijft even sterk gedefinieerd, minder goed leesbaar onder bron van licht

Ze zullen allebei even goed beschermen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan