Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant, hoe weet ge dat allemaal?
En ja, ik heb hem al gekalibreerd, staat in mijn tekst hierboven.![]()

vdmglenn zei:Volgens mij installeerde jij toch wel de verkeerde tweaks toen je je iphone had gejailbreakt.
Mijn iPhone 5s is ook gejailbreakt en het is inderdaad een wereld van verschil: ik ben nu in staat om een 3g toggle toe te voegen in het controlcenter, ik gebruik een zwart i.p.v wit toetsenbord en ik heb het witte lettertype in de berichten aangepast naar een zwart lettertype omdat dit beter leesbaar is op de groene berichtenbubble.
Ook is je conclusie over jailbreaken helemaal verkeerd. De meeste mensen wiens toestel gejailbreakt is, kopen nog steeds hun apps aan. Mensen die jailbreaken willen gewoon hun toestel wat beter naar hun normen kunnen customizen.
Wanneer je de juiste tweaks installeert die verkrijgbaar zijn in de officiële repo's van Cydia, zal je nooit problemen hebben met een jailbreak. Natuurlijk kan het gebeuren dat er in het begin altijd wel kleine bugs in nieuwe tweaks te bespeuren zijn, dit lijkt me ook logisch aangezien developers bv. voor de 5s hun tweak bijna compleet moeten herschrijven om ervoor te zorgen dat deze 64-bit compatibel zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Karre zei:Ik heb eens gelezen dat je Apple Care veel goedkoper kan vinden dan bij Apple zelf. Maar waar dan? Want in het eerste opzicht vind ik dat toch niet direct op Ebay hoor.
Edit: Via ebay.be heb ik er wel al gevonden. Maar dat is nog altijd zo duur![]()
MangleR zei:Vraagske, mijn pc herkent precies mijn iphone niet.
Ik plug hem in de usb en er gebeurt niets, itunes is wel al geïnstalleerd.
Ik heb al eens mijn "usb geschiedenis" gewist met usb oblivion, zodat hij de usb opnieuw zou moeten herkennen, maar er gebeurt niets. Geen windows nieuw apparaat ofzo..
Windows7 btw
Heeft er iemand verdere ideetjes? Nochtans op een andere pc lukt het wel, dus het ligt niet aan de usb kabel zelf.
camino zei:Vantegenwoordig is het toch wat ze zeg:
Ik wil naar de kinepolis gaan int nl natuurlijk:
![]()
Mijne maat kan via dezelfde link wel nog alles zien met zijn iPhone 4s, ik heb vorige week nog via diezelfde link/site nog tickets bestelt en nu opeens poef, gaat niet meer??
Heb eens uitgelogt en wis geschiedenis gedaan op de iPhone hier maar dat helpt niet.
Kinepolis Gent | Kinepolis België
Op de iPad Air gaat het wel, lol.
En via chrome op phone gaat ook.
hellmut zei:Tiens, op mijn 5s geen probleem...
.

camino zei:Zonder te weten het hoe, mijn probleem is opeens opgelost van kinepolis site, raar.

attimos zei:Stom vraagje: ik wil een screenprotector bestellen voor mijn iphone 4s. Ik zie nu dat je zowel matte als heldere screenprotectors kan bestellen, iemand die een idee heeft wat ik het beste bestel?