Apple
Legacy Member
TiM007 zei:De back-to-school actie is actief btw!
Gratis hoofdtelefoon van beats.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiM007 zei:De back-to-school actie is actief btw!
Selderijstok zei:Ze kosten toch maar 25$ ofzo om te maken![]()

TiM007 zei:De back-to-school actie is actief btw!

Selderijstok zei:Moet eerlijk zeggen dat ik in het najaar mss terug naar macbook ging gaan, maar sinds windows 10 hoeft dat totaal niet meerMijn 4j oude HP kan weer weg voor 2 jaar.
Lothiriel zei:Zo te zien geven ze 'maar' 6 procent korting...![]()
Ik heb altijd Macs gebruikt, behalve onze allereerste computer thuis, dat was een oude PC-bak. Daarom wil ik graag opnieuw een Macbook kopen. Nu viel me pas geleden op toen ik de pagina van Apple bekeek dat ze wel enorm in prijs gestegen zijn. Aangezien de oude MacBook Pro me te verouderd is en ik de Air een misbaksel vindt met die reusachtige witte bezels, wil ik graag een nieuwe MacBook Pro 2015 kopen.
Nu is deze erg duur en dus kan ik alle korting gebruiken die er te halen valt. De MacBook pro early 2011 editie is degene die ik van m'n zus heb gekregen nadat zij een nieuwe kocht een jaartje terug. Deze heeft kuren en ik wil graag voor m'n opleiding meteen aanvangen met een moderne computer om deze het uit te laten houden tot het einde van m'n 5-jarige opleiding. M'n zus heeft destijds bij Switch 10 procent korting gekregen door de B2S-actie.
Als ik nu kijk dan zie ik dat ze enkel een zogenaamde EDU-korting aanbieden van 6 procent (zelfde als Apple dus). Komt er geen B2S-actie meer met een hoger percentage? Want ik vind 6 procent maar magertjes, zeker gezien de erg hoge prijs van dat apparaat. Als er nergens een hogere korting valt te rapen overweeg ik om een gelijkwaardige windows-machine aan te kopen vrees ik. Iemand die hier meer over weet?![]()
Skidz zei:B2S-actie is al bezig.
Ze geven bij aankoop van alle Mac's (buiten de mini) er een gratis Beats Solo 2 bij (100€ bijleggen voor de wireless)
Maar dat is ook 'slechts' 6 procent. En in plaats van een Beats Solo 2 had ik liever wat meer korting op de computer dan
. Lothiriel zei:Ik heb een berichtje gestuurd naar Switch en gek genoeg kreeg ik antwoord (had ik niet verwacht). Vanaf komende maandag 10 augustus is er 10 procent korting voor studenten. Ik denk dat ik toch eens naar de APR ga gaan dan maar.
Brick Top zei:In september zou er MOGELIJKS een nieuwe Apple TV komen. Bestaat er een kans volgens jullie dat die apps zoals Flex zal ondersteunen? Of is dat onmogelijk te voorspellen?

Lothiriel zei:Voor zover ik weet is de vraag eerder OF er een refresh zal komen van de Apple TV. Waar men vanuit gaat is dat àls Apple een nieuwe generatie aankondigt, dat dit radicale veranderingen met zich mee zal brengen, als voornaamste een volwaardige App store voor de ATV. De voornaamste reden daarvoor is om dat het anders weinig zin zou hebben om een nieuwe ATV uit te brengen: er kan weinig meer aan veranderd worden zonder een duidelijke functionele uitbreiding - zoals een App Store met Flex
--------------------
Eigen vraagje nog van mezelf: ik heb me ingeschreven aan de KUL Campus Brussel begin juli, na eerst een voorinschrijving gedaan te hebben. Nu heb ik nog steeds niets anders dan m'n voorinschrijvingsformulier + een blad wat ik kreeg met 'proficiat je hebt je ingeschreven ... verwerking gebeurt eind augustus ...' etc.
Nu was ik van plan om één dezer dagen al m'n nieuwe laptop te gaan kopen, kwestie van alles klaar te hebben staan voor begin september zodat ik zeker geen stress heb voor het begin van het jaar. Weet iemand of ik met die papieren genoeg bewijs heb om aan te komen zetten in een APR, of dat ze écht een studentenkaart willen hebben? Want als dat zo is kan ik wellicht nog een hele tijd wachten denk ik, voor ik die studentenkaart krijg.
Iemand ervaring?
TiM007 zei:Heb die B2S actie gekocht vanaf de apple site en heb geen controle gekregen tbh..
. Had liever via een APR gedaan, omdat je dan meer garantie krijgt, ipv dat ene jaar van Apple.Zorba zei:Apple is ook 2 jaar.
Een collega (geen student dus) heeft een 5k iMac gekocht met studentenkorting, geen controle gehad. Dus voor jou zal dat zeker geen probleem zijn.
Dan ga ik ook maar eens bestellen via de Apple-site!
iCloud en Apple Music al afgezet maar blijft er maar op staan
Enkel als ik iCloud op mijn MacBooks uitzet is het weg maar da's ook de bedoeling niet.