Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ntLdr

Legacy Member
shiftyke zei:
ik heb dat ook bij sommige nummers (niet-gekochte nummers), hij laat er een stukje van horen (6sec ofzo) en dan skipt hij het...

Binnen enkele dagen ontvang je via mail een iTunes receipt. In die mail staat een link "report a problem". ff geduld dus of opnieuw proberen downloaden ?

Om even over iets anders te beginnen : CrossOver Chromium

Onozel_Kieken

Legacy Member
Jonas89 zei:

Als je die muziek voor de eerste keer afspeelt op je Mac zul je een venstertje krijgen waarbij je het wachtwoord van je iTunes account zal moeten invoeren. Daarna zal het zonder problemen werken.
Als je je windows PC niet langer zal gebruiken om iTunes store liedjes af te spelen kan je anders de machtiging van die computer om iTunes store liedjes af te spelen intrekken. Je kan immers maar 5 computers machtigen.

sh011265

Legacy Member
Onozel_Kieken zei:
Als je die muziek voor de eerste keer afspeelt op je Mac zul je een venstertje krijgen waarbij je het wachtwoord van je iTunes account zal moeten invoeren. Daarna zal het zonder problemen werken.
Als je je windows PC niet langer zal gebruiken om iTunes store liedjes af te spelen kan je anders de machtiging van die computer om iTunes store liedjes af te spelen intrekken. Je kan immers maar 5 computers machtigen.

Wist niet dat ge die machtiging kon intrekken! Wel handig..

shiftyke

Legacy Member
pfff calibreren zuigt echt e, ik calibreer volgens de apple-support site en ik zit plots op 87% en ik had nog 10 procent meer voor het calibratie-proces... bucht

ntLdr

Legacy Member
shiftyke zei:
pfff calibreren zuigt echt e, ik calibreer volgens de apple-support site en ik zit plots op 87% en ik had nog 10 procent meer voor het calibratie-proces... bucht

Na een paar keer te calibreren zie je wel progres in battery health.

anthony8400

Legacy Member
Calibreren heb ik al opgegeven. Dat blijft toch naar beneden doen, hoe goed ik dat ook probeer te calibreren.
Staat nu op 89% na 31 cycles, waarom die zo laag staat, 'k weet het niet, maar 'k laat het zo :-)
Als de batterij kapot is, koop ik gewoon nieuwe

shiftyke

Legacy Member
als ik hem nu beetje laat zakken dan klimt hij naar een goei 92a 93%...

logica is hier toch ver te zoeken

DaMob

Legacy Member
Ik krijg met iDefrag de error "unable to read file extents"
Wat kan ik hier aan doen want hij doet hierna niet verder?

edit: laat maar, na een herstart was het probleem opgelost

shiftyke

Legacy Member
weet iemand hoe ik een Ugent email adres in Mail krijg, via de methode voor outlook03 op de site van gent werkt het niet

Jonas89

Legacy Member
Een snel vraagske:

Ik ben sinds kort een Mac-gebruiker maar heb een vraagje over de iPhone:

Tot nu sluitte ik mijn iPhone op Windows aan, en waar ook eerste keer geregistreerd is, enz...

Is het erg als ik nu mijn iPhone aansluit op iTunes op de Mac OS X Leopard ??

m-be

Legacy Member
ge kunt voor zover ik weet maar met 1 library syncen. Of ge dat kunt transfereren heb ik mijn twijfels bij.

Jonas89

Legacy Member
m-be zei:
ge kunt voor zover ik weet maar met 1 library syncen. Of ge dat kunt transfereren heb ik mijn twijfels bij.

En als ik nu mijn "Machtiging Computer" intrek op mijn Windows PC (bij iTunes), en dan mijn iPhone aansluit op mijn Mac.

Gaat de mac de iphone dedecteren ?

En daarna mijn gekochte songs terug download en biblio zet ??

Onozel_Kieken

Legacy Member
Jonas89 zei:
En als ik nu mijn "Machtiging Computer" intrek op mijn Windows PC (bij iTunes), en dan mijn iPhone aansluit op mijn Mac.

Gaat de mac de iphone dedecteren ?

En daarna mijn gekochte songs terug download en biblio zet ??

De Mac zal uw iPhone zeker detecteren maar hij zal hem waarschijnlijk opnieuw formatteren in de HFS+ structuur. Als je liedjes van de iTunes store op je iPhone hebt staan zou ik ze voor de zekerheid toch eens backuppen.

De machtinging van je windowscomputer intrekken zal enkel als gevolg hebben dat je Windows PC geen liedjes van de iTunes store zal kunnen afspelen (behalve iTunes Plus liedjes dan). Als je je Windows PC niet meer zal gebruiken om muziek mee af te spelen zou ik dat toch wel doen.

Jonas89

Legacy Member
Onozel_Kieken zei:
De Mac zal uw iPhone zeker detecteren maar hij zal hem waarschijnlijk opnieuw formatteren in de HFS+ structuur. Als je liedjes van de iTunes store op je iPhone hebt staan zou ik ze voor de zekerheid toch eens backuppen.

De machtinging van je windowscomputer intrekken zal enkel als gevolg hebben dat je Windows PC geen liedjes van de iTunes store zal kunnen afspelen (behalve iTunes Plus liedjes dan). Als je je Windows PC niet meer zal gebruiken om muziek mee af te spelen zou ik dat toch wel doen.

oké, thanks
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan