Kepa
Legacy Member
ff een aankondiging
Ik heb de toestemming gekregen om irrelevante tags te wissen en af te straffen met infractions... we hebben allen 2 dagskes gehad om ermee te prullen, dus nu vraag ik jullie om ermee te stoppen.
Uiteraard ga ik een oog dichtdoen voor de "4chan party van" thread, zoals ik altijd deed.... maar hou het nutteloos tag gespam beperkt tot deze thread
.
Ik dank u
Ik heb de toestemming gekregen om irrelevante tags te wissen en af te straffen met infractions... we hebben allen 2 dagskes gehad om ermee te prullen, dus nu vraag ik jullie om ermee te stoppen.
Uiteraard ga ik een oog dichtdoen voor de "4chan party van" thread, zoals ik altijd deed.... maar hou het nutteloos tag gespam beperkt tot deze thread
.Ik dank u
so proud of you we areSightblinder zei:RAGE tag added by me




