GETHEZ
Legacy Member
Bpost begint stillekes af te doen voor mij. Ik heb een brievenbus in mijn straat staan en heb zo al mijn spellen en dingendie in de brievenbus konden verstuurd
Nooit geen problemen, tot ergens vorig jaar (2018) ik 2 pakjes had, op ongeveer hetzelfde moment verstuurd, en pas 2,5 weken erna ofzo ter plaatse zijn geraakt
Mijn methode van versturen is telkens een stevige briefenvelop met 3 zegeltjes erop, wat ruim voldoende is. Ik weet dat ze recent die nieuwe prior zegels hebben ingevoerd, waardoor dat die oude niet meer dagelijks worden rondgedragen...
Nu heb ik iets verkocht via 2dehands, een lego ps4 spel voor 30 euro. Pakje is op 31 december in brievenbus gestoken... Kerel via 2dehands is natuurlijk zo ongeduldig als de pest, maar ik zou ook niet tevreden zijn als ik zo lang zou moeten wachten...
Nu enkele concrete vragen:
-wat zouden jullie doen? Eerst nog wat afwachten, en wat als het niet doorkomt?
Voor t zelfste geld heeft die kerel het al wel gekregen en probeert hij mij geld af te luizen... Heeft geen feedback ofzo daar
Account is wel al van 2015...
-Hebben jullie ook last van dergelijke vertragingen met pakjes die je op de bus doet? Begint serieus mijn keel uit te hangen de service bij bpost... Nooit problemen en nu 3 zendingen achter elkaar...
Zijn er nu meer contractuelen ofzo werkzaam daar? Een pakje zonder tracking is vlug onderschept... Ik wijs niet met de vinger, maar heb er zo mijn twijfels bij...
Ik heb zo het gevoel dat bpost meer geld probeert te halen uit het versturen van hun pakjes/enveloppen. Eerst die nieuwe priors en nu ook die pakjes zonder tracking expres lang onderweg laten gaan zodat je toch maar de verzending met tracking zou nemen, waar je ook telkens naar een postpunt voor moet ook...
Wat als mijn pakje deze keer niet toekomt? Welke rechten hebben zowel ik als de koper?
Ik had geen verzending op eigen risico vermeld in mijn advertentie...
Ps, is er eigenlijk een alternatief voor bpost waarbij je niet met fedex prijzen zit en dat ook geen 2 weken of langer duurt...
Nooit geen problemen, tot ergens vorig jaar (2018) ik 2 pakjes had, op ongeveer hetzelfde moment verstuurd, en pas 2,5 weken erna ofzo ter plaatse zijn geraakt
Mijn methode van versturen is telkens een stevige briefenvelop met 3 zegeltjes erop, wat ruim voldoende is. Ik weet dat ze recent die nieuwe prior zegels hebben ingevoerd, waardoor dat die oude niet meer dagelijks worden rondgedragen...
Nu heb ik iets verkocht via 2dehands, een lego ps4 spel voor 30 euro. Pakje is op 31 december in brievenbus gestoken... Kerel via 2dehands is natuurlijk zo ongeduldig als de pest, maar ik zou ook niet tevreden zijn als ik zo lang zou moeten wachten...
Nu enkele concrete vragen:
-wat zouden jullie doen? Eerst nog wat afwachten, en wat als het niet doorkomt?
Voor t zelfste geld heeft die kerel het al wel gekregen en probeert hij mij geld af te luizen... Heeft geen feedback ofzo daar
Account is wel al van 2015...
-Hebben jullie ook last van dergelijke vertragingen met pakjes die je op de bus doet? Begint serieus mijn keel uit te hangen de service bij bpost... Nooit problemen en nu 3 zendingen achter elkaar...
Zijn er nu meer contractuelen ofzo werkzaam daar? Een pakje zonder tracking is vlug onderschept... Ik wijs niet met de vinger, maar heb er zo mijn twijfels bij...
Ik heb zo het gevoel dat bpost meer geld probeert te halen uit het versturen van hun pakjes/enveloppen. Eerst die nieuwe priors en nu ook die pakjes zonder tracking expres lang onderweg laten gaan zodat je toch maar de verzending met tracking zou nemen, waar je ook telkens naar een postpunt voor moet ook...
Wat als mijn pakje deze keer niet toekomt? Welke rechten hebben zowel ik als de koper?
Ik had geen verzending op eigen risico vermeld in mijn advertentie...
Ps, is er eigenlijk een alternatief voor bpost waarbij je niet met fedex prijzen zit en dat ook geen 2 weken of langer duurt...