TitaTovenaartje
Legacy Member
Hello
Wat doen jullie zoal op een zomerdag na zoveel regen.
Ik heb vandaag in het zwembad gelegen... Brrrrrrrr water was maar 20°
En daarna heb ik het zuiver gemaakt, en nu staat hij al zonder water
Nu het kan drogen, zullen we het maar laten drogen.
Vanavond met kameraden terrasje doen en dan... niet meer veel denk ik
Tita
Wat doen jullie zoal op een zomerdag na zoveel regen.
Ik heb vandaag in het zwembad gelegen... Brrrrrrrr water was maar 20°
En daarna heb ik het zuiver gemaakt, en nu staat hij al zonder water
Nu het kan drogen, zullen we het maar laten drogen.
Vanavond met kameraden terrasje doen en dan... niet meer veel denk ik
Tita






