Candyman66
Legacy Member
Ik zit met een vraagske dat waarschijnlijk heel snel beantwoord kan worden. Voor mijn werk heb ik een bedrijfswagen ter beschikking gekregen. Hierbij zit een contract aan verbonden waar ik mij aan moet houden wat niet meer dan normaal is. Hierbij kwam ik bij een zin waarvan niet weet wat ze er juist mee bedoelen. Het persoonlijk jaarlijkse verbruik wordt geacht 5000 km te bedragen.
Bedoelen ze hier nu mee dat ik niet meer dan 5000km privé mag rijden of dat ik op zijn minst zoveel moet rijden privé ? Ik weet dat het een heel stomme vraag is, maar hopelijk krijg ik wel een degelijk antwoord
De thread mag er na gesloten worden.
Bedoelen ze hier nu mee dat ik niet meer dan 5000km privé mag rijden of dat ik op zijn minst zoveel moet rijden privé ? Ik weet dat het een heel stomme vraag is, maar hopelijk krijg ik wel een degelijk antwoord
De thread mag er na gesloten worden.

