Archief - Ziek worden tijdens archlord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

belgianreaver

Legacy Member
Hey, ik heb al een tijdje archlord maar als ik het speel dan krijg buikpijn en later diarree en moet ik overgeven. dat is bij geen enkele game dat is alleen bij archlord. heeft er iemand hier een oplossing voor? heeft er iemand dit probleem ook?

Sephiroth

Legacy Member
lol? daar heb ik nu nog nooit van gehoord
epilepsie ofzo ja, maar diarree en buikpijn :s

belgianreaver

Legacy Member
helpt eigenlijk niet echt, ik speel andere games zoals css, guild wars, wow, hl² en zelfs quake 4 zonder de symptomen en als ik aan archlord begin dan hang ik na een tijdje boven de wc

coap

Legacy Member
ja da kan eh prolly beke int kopke , da ge ni goe tegen de sfeer kunt van da spel ofzo

ULTRAnumb

Legacy Member
nja heel raar
kzat es Painkiller te spelen in da een level Town waar ze organen fzo naar u smeten
mijne maat zat erbij en die werd na tien minuten ookr aar genoeg ziek en zich slecht te voelen

belgianreaver

Legacy Member
heb wel nog gehoord da mensen koppijn krijge van archlord door de chaotische gfx maar nog niet van overgeven en diarree

Brazuca

Legacy Member
Bij sommige spellen met een nogal eentonige sfeer kan dat wel voorkomen. Zoals The guild, een spel waar het bijna constant donker is en sneeuwt en waar je wel een hele dag kan aan spelen. Als je dan stopt met spelen heb je het gevoel dat het buiten hetzelfde weer is als in het spel, en ben je lichtelijk depressief omdat het altijd in het donker zich afspeelde :)

ULTRAnumb

Legacy Member
ik voel mij juist beter in chaotische sferen
levels gelijk Town uit Painkiller of een goe slagveld, kerkhof (Cemetery uit Painkiller) deden mij echt goed voelen
F.E.A.R. voel ik mij heel goed bij en van andere spellen die echt zo soft zijn daar kraak ik bij af...

edit: @ post boven mij: ik kick echt op besneeuwde donkere omgevingen
kvind die echt zalig gwn
donker en stille, dode omgeving = win

nonkel wulle

Legacy Member
Ik kom slecht bij het spelen van games alla Doom1, RTCW3D enz.
Blijkbaar een gekend probleem.

Cycloon

Legacy Member
Sommige mensen hebben last van bewegende zaken terwijl ze zelf stil zitten. Wanneer je dus beweegt met je character dan zit je zelf stil. Je lichaam geeft dus het signaal dat je niet beweegt terwijl je je zodanig focussed op je scherm dat je hersenen wel denken dat je beweegt. Het is iets zoals wagenziek zijn, je beweegt je voort maar zelf zit je stil en dan gaan sommige mensen ook overgeven e.d.

Waarschijnlijk komt het dus door dit. Er zijn wel vaker mensen die zo'n problemen hebben.

KO

Legacy Member
belgianreaver zei:
Hey, ik heb al een tijdje archlord maar als ik het speel dan krijg buikpijn en later diarree en moet ik overgeven. dat is bij geen enkele game dat is alleen bij archlord. heeft er iemand hier een oplossing voor? heeft er iemand dit probleem ook?

Je lichaam verzet zich tegen dat klotegame ;p

mekna5

Legacy Member
dat kan toch niet klopen DD want je eet toch niet iedere dag hetzelfde

=Ermac=

Legacy Member
Dit kan mss stom of grappig klinken.

Ik heb zo gevoel als ik Tomb Raider - Anniversary speel.
Zo een gevoel dat ik naar het wc moet.Ik ga op mijn wc zitten en dan is dat in ene keer weg.
Echt van die hoogte de hele tijd.
:/

mekna5

Legacy Member
een soort hoogtevrees dan:rofl:
het is niet om te beledigen maar vandag deden we dingen met een lader
iemand zijn edele delen waren geplet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan