Archief - Zaterdagnachtwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
oi!

ik ben dus op zoek naar weekendwerk en meerbepaald liefst de zaterdagnacht eigelijk.
Waarom? Omdat ik wel een centje extra kan gebruiken en omdat nachtwerk wel over 't algemeen wel beter betaald wordt. En sinds mijn uitgaansleven zich toch het meest binnen de week situeert en ik geen probleem heb met 's nachts opblijven zou dat ideaal zijn.

Nu vroeg ik mij af in welke sector ik daar het best naar zoek en of er daar eigelijk uberhaupt wel vraag naar is? Ik denk zo aan bandwerk en magazijngedoe? 'S nachts met een klarkske rondsjeezen of zo? :)

Wij hebben hier thuis geen gazette dus kan nie echt de zoekertjes en zo checken, maar 'k zou eerst willen weten wa krant da ik dan best eventueel koop om te zoeken.


iemand een gedacht?

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Interimbureau misschien? Denk dat ze in fabrieken wel nog extra werkkracht kunnen gebruiken... En om met 'klarkske rond te sjeezen' moet je tegenwoordig ook een vergunning hebben dacht ik... :unsure:

NapalmBenny.

Legacy Member
Zaterdag 's nachts draaien er amper bedrijven :s. En eigenlijk is het dan al zondag he?? *Damn men vorige vraag sloeg op niets :D.*

squan

Legacy Member
BaRtHoLoMeUs zei:
Interimbureau misschien? Denk dat ze in fabrieken wel nog extra werkkracht kunnen gebruiken... En om met 'klarkske rond te sjeezen' moet je tegenwoordig ook een vergunning hebben dacht ik... :unsure:

Ja, maar da kunde wel behalen, hier verderop is er een klarkschool.

Hiapoe

Legacy Member
probeer eens bij Unilin in Wielsbeke. Daar heb ik ooit in een ver verleden vakantiejob in het magazijn gedaan. En daar hadden ze alleszins nachtploegen in het weekend.

Ga gewoon rechtstreeks naar daar en zegt dat ge er wilt werken... recht voor de raap en gemotiveerd, zo maakt ge 't meeste kans.

squan

Legacy Member
Hiapoe zei:
probeer eens bij Unilin in Wielsbeke. Daar heb ik ooit in een ver verleden vakantiejob in het magazijn gedaan. En daar hadden ze alleszins nachtploegen in het weekend.

Ga gewoon rechtstreeks naar daar en zegt dat ge er wilt werken... recht voor de raap en gemotiveerd, zo maakt ge 't meeste kans.

Da ga'k eens doen, Wielsbeke is niet al te ver ook. thx!

Myst!Q

Legacy Member
Kvraag mij af of ge als jobstudent wel de kans gaat krijgen om met een clarckske rond te tzjeezen anders zouk ook wel eens rap da certifcaat behalen tbh.

Keb der al mee rond gereden toen dak 16 was, vrij easy, gelukkig kregen we geen controle over de vloer ^^
Ma da was wel maar voor 2 dagen :D

squan

Legacy Member
Wel, jobstudent, daar zegde zowa.

'k ben eigelijk iemand die werkt en studeert tergelijkertijd (which is pretty sweet btw), dus ik weet niet of ik dat werk kan doen als jobstudent.

Ga'k ook nog eens moeten uitvissen.

NapalmBenny.

Legacy Member
In een bedrijf gaat nooit lukken, best de horeca proberen. En moest ge werk in een magazijn vinden, dan gaat dat zo enorm belast worden, omdat ge al een job hebt, en omdat weekendwerk toch meer betaald wordt en opzich wordt de nacht ook nog eens beter betaald.

Beter ergens iets in het zwart zoeken :D:D.

Myst!Q

Legacy Member
squanman zei:
Wel, jobstudent, daar zegde zowa.

'k ben eigelijk iemand die werkt en studeert tergelijkertijd (which is pretty sweet btw), dus ik weet niet of ik dat werk kan doen als jobstudent.

Ga'k ook nog eens moeten uitvissen.

Dus het statuut werkstudent, nuja, kdenk daje da best eens gaat navragen bij een interim of ge zo een jobkes kunt verkrijgen, want das wel een schoon jobke als student é, met nen clarck wa rondrijden :p

Benny, magazijnwerk is toch niet zo zwaar als je hier beweerd hoor. ik doe al jaren als jobstudent magazijnwerk en da is imo het leukste werk als jobstudent dat er is en het is niet zo zwaar, alléja, da vind ik toch ^^

NinjaTune

Legacy Member
zaterdagnachtwerk zal moeilijk te vinden zijn. ik doe nu een weekje nachtwerk en dat is van zondagnacht tot en met vrijdagnacht. het zou me verwonderen dat je makkelijk bedrijven vind die de zaterdagnacht werken buiten de horeca

NapalmBenny.

Legacy Member
LexiC zei:
zaterdagnachtwerk zal moeilijk te vinden zijn. ik doe nu een weekje nachtwerk en dat is van zondagnacht tot en met vrijdagnacht. het zou me verwonderen dat je makkelijk bedrijven vind die de zaterdagnacht werken buiten de horeca
Idd, zo gaat ge er niet veel vinden. Dat is trouwens ook een enorm zware kost voor bedrijven, eigenlijk werk je dan zondags en is het nacht :s, dat kost zoveel voor bedrijven. Dan werk je mss wel voor 25 euro per uur, veel bedrijven doen dat gewoon niet.

UnD3RD0G

Legacy Member
-Bakker
-Transport bedrijven ( vrachtwagens ~ permanentie )
-Export bedrijven ( magazijn laden en lossen bij toekomen vrachtwagens )
-Luchthaven laden en lossen ( bv. Fedex )
- ...

Hiapoe

Legacy Member
wie niet waagt, niet wint... gewoon naar bedrijven gaan en vragen... vragen staat vrij é... en ze gaan u nie opeten

NinjaTune

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Idd, zo gaat ge er niet veel vinden. Dat is trouwens ook een enorm zware kost voor bedrijven, eigenlijk werk je dan zondags en is het nacht :s, dat kost zoveel voor bedrijven. Dan werk je mss wel voor 25 euro per uur, veel bedrijven doen dat gewoon niet.

bij mij ist 15.5/uur :) 't is wel pokkehard, ma ik doe het ook maar omdat ik maar een weekje kan werken door herexamens enzo. ma nachtwerk geven ze trouwens niet rap aan vakantiejobbers. Het is ook omdat ik er al 3j een vakantiejob gedaan heb en ze 1 man tekort kwamen. normaal halen ze de nachtploeg uit de vaste werkers. Enkel als ze echt iemand te kort hebben zullen ze er een vakantiejobber aan toevoegen. en meestal zijn het de personen die al x aantal jaar er gewerkt hebben en het reilen en zeilen van het bedrijf kennen.

NapalmBenny.

Legacy Member
15.5/uur :s, is dat normaal niet tegen 200% betaald of zo?? + de nachtvergoeding :s. Dan moet dat toch veel meer zijn dan 15.5 euro/uur :s??

Hiapoe

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
15.5/uur :s, is dat normaal niet tegen 200% betaald of zo?? + de nachtvergoeding :s. Dan moet dat toch veel meer zijn dan 15.5 euro/uur :s??

15.5 euro per uur... ja da lijkt mij wa weinig... ik verdien evenveel per uur omgerekend en heb een gewoon 9 to 5 bureaujobke :p

NinjaTune

Legacy Member
9,17 normale dagploeg + x% ploeg (vroegen/laten) komt uit op een 11, zoveel 30% maakt een 15.5euro. (ongeveer) In da bedrijf is het toch zo aan 130%, sommige zijn idd aan 150% of 200% (lijkt me wel uitzonderlijk). Iet maar dan 125euro/nacht verdienen vind ik toch al mooi meegenomen.

NinjaTune

Legacy Member
Hiapoe zei:
15.5 euro per uur... ja da lijkt mij wa weinig... ik verdien evenveel per uur omgerekend en heb een gewoon 9 to 5 bureaujobke :p

dan heb jij ff geluk, wetende dat een gemiddelde vakantiejob loon nog altijd 6.5 euro ofzo is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan