Archief - Xtc?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plastic

Legacy Member
Maat van mij wil morge op zijn verjaardagsfuif Xtc slikke, ij eeft et al gekocht enzo...
Ik wil nie da der iets me em gebeurt dus ff vraagje, w moe ik doen als die in bad-trip gaat (dus begint te flippe of flouwvalt ofzo) en moe ik voorzorge neme?

Btw: Zijn pil EN hem door wc doorspoele is geen optie, keb da tweede keer geprobert en tis mislukt...

:offtopic: Volgens forum rules maggek nie aanzette tot drugsgebruik, doe ik ook nie ;)

Re@V0r

Legacy Member
hem doorspoelen int wc? :wtf:

ni teveel pakken en dan zal er wel nix mislopen veronderstel k

jorrelemargi

Legacy Member
Vooral ni laten mengen met alcool of marihuana of eender wa voor ander middel. Beste aanpak is: ni slikken. Voor ni veel goed XTC mor bon, some folks wanna learn the hard way

Plastic

Legacy Member
Idd.. wel jah... geen alcol...is al mislukt dus... hmm ik denk da ik nog is een derde keer ga moete probere doorspoele... lijkt et veiligst

Arifiene

Legacy Member
Zorgen dat em geen slechte pillen te pakken heeft (es googlen toont al direct wat de 'slechte' pillen zijn).
Bij bewustverlies onmiddellijk ambulance bellen.

Insomnia187

Legacy Member
Wel uhm, een bad trip heb je bij hallucinerende drugs, niet bij synthetische drugs :-).

Arifiene

Legacy Member
Insomnia187 zei:
Lol, een 'bad trip' met xtc?...

In die slechte pillen zit soms arsenicum en andere brol, dus een bad trip is echt wel mogelijk ;)
Sommige mensen zijn er ook overgevoelig aan, vooral aan de combinatie met alcohol dan...

Plastic

Legacy Member
Arifiene zei:
In die slechte pillen zit soms arsenicum en andere brol, dus een bad trip is echt wel mogelijk ;)
Sommige mensen zijn er ook overgevoelig aan, vooral aan de combinatie met alcohol dan...

dan wat? da is net de vraag :p

Insomnia187

Legacy Member
Wel ja , je kan het zien als bad trip, als de gebruiker denkt de controle over zichzelf te verliezen en in paniek schiet. Maar ik denk dat iedereen onder een 'bad trip' toch wel iets anders verstaat (cfr. lsd,..)
In combinatie met alcohol is idd niet aan te raden; heeft diuretische werking.

vjcube

Legacy Member
overdosis van xtc kunde ni pakke, daar moet em ni bang voor zijn..
toen ik da nam (ben er van afgekickt), werd ik supersociaal en als ge der wa teveel pakt, kunde wel beginne te flashe (zo begin je altijd te kauwen,zie je soms dingen die er niet zijn,..)..op zijn verjaardagsfeestje gaat em zoiezo menge met andere dingen, zie gewoon ni dattem vanalles teveel pakt,probeer em toch te zeggen om da te vermijden datem mengt me speed enz(moment zelf is echt de maks, ma die dage derachter :s) (probeer em toch te zegge da 2 pille voldoende zijn, alsem dan toch pakt en als het zijn eerste keer is), en zorg dat hij VOLDOENDE water drinkt!
as ge et dan doet, liefst vermijden dus, moete vooral da water ernstig nemen, en iemand waarop em kan rekenen..ge droogt er enorm van uit, zonder da je et beseft..en de dage erachter kan hem zich zeer rottig voele, weeral zo'n nadeel en het tast je hersenen ook aan (ik kon mij toch een tijdje ni goe concentrere en lere enz..)

Insomnia187

Legacy Member
Plastic zei:
Maat van mij wil morge op zijn verjaardagsfuif Xtc slikke, ij eeft et al gekocht enzo...
Ik wil nie da der iets me em gebeurt dus ff vraagje, w moe ik doen als die in bad-trip gaat (dus begint te flippe of flouwvalt ofzo) en moe ik voorzorge neme?

Btw: Zijn pil EN hem door wc doorspoele is geen optie, keb da tweede keer geprobert en tis mislukt...

:offtopic: Volgens forum rules maggek nie aanzette tot drugsgebruik, doe ik ook nie ;)

Om op je vraag terug te komen, hopelijk neemt hij redelijk kwaliteitsvolle pillen. Blijf bij hem, en als hij in paniek schiet, blijf bij hem en kalmeer hem. Ga desnoods een luchtje scheppen. Zorg ervoor dat ie genoeg water opneemt, zodat hij niet uitdroogt en dat het maar bij één pil blijft..

^MystiQ

Legacy Member
Insomnia187 zei:
Wel ja , je kan het zien als bad trip, als de gebruiker denkt de controle over zichzelf te verliezen en in paniek schiet. Maar ik denk dat iedereen onder een 'bad trip' toch wel iets anders verstaat (cfr. lsd,..)
In combinatie met alcohol is idd niet aan te raden; heeft diuretische werking.

Ik heb er al serieus bad zien gaan bij sommige paddos soorten ook :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan