passero
Legacy Member
Heeft iemand anders ook problemen met xfire?
Als ik mijn profiel bekijk dan mankeer ik een hele hoop uren.
Ik denk dat ik 150+ uren verloren ben op WoW en nog een aantal spellen die ik de laaste tijd gespeeld heb, die niet eens in mijn profiel staan nu...
Nog mensen met dit probleem?
Als ik mijn profiel bekijk dan mankeer ik een hele hoop uren.
Ik denk dat ik 150+ uren verloren ben op WoW en nog een aantal spellen die ik de laaste tijd gespeeld heb, die niet eens in mijn profiel staan nu...
Nog mensen met dit probleem?