fixer187
Legacy Member
De nederlandse preselecties lopen al ten einde, maar ik heb nog niets gehoord over de Belgische preselecties.
In de PU staat wel een site voor Belgische deelnemers nml
www.wcg.netgamez.nl maar deze werkt niet
ook de normale site die op de officiele cyber games site staat nml
http://www.worldcybergames.be/ werkt gewoonweg ook niet
Heeft iemand omrent dit wat meer info?
btw als de mods hier vinden dat dit niet het gepast forum is move het maar....
In de PU staat wel een site voor Belgische deelnemers nml
www.wcg.netgamez.nl maar deze werkt niet

ook de normale site die op de officiele cyber games site staat nml
http://www.worldcybergames.be/ werkt gewoonweg ook niet

Heeft iemand omrent dit wat meer info?
btw als de mods hier vinden dat dit niet het gepast forum is move het maar....




. In deel 2 zal je wat meer te weten komen