Archief - World cyber games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
De nederlandse preselecties lopen al ten einde, maar ik heb nog niets gehoord over de Belgische preselecties.

In de PU staat wel een site voor Belgische deelnemers nml

www.wcg.netgamez.nl maar deze werkt niet :s

ook de normale site die op de officiele cyber games site staat nml

http://www.worldcybergames.be/ werkt gewoonweg ook niet :confused:


Heeft iemand omrent dit wat meer info?


btw als de mods hier vinden dat dit niet het gepast forum is move het maar....

fixer187

Legacy Member
FLT zei:
bedoel je niet http://www.worldcybergames.com?
Volgens mij mogen alleen de BoB mee naar WCG (en dan nog...)
BoB wordt oa gehouden op OCC.


ja dat is de hoofdsite maar als je op België klikt kom je op de site uit. Ik had ook gelezen dat België dit jaar ook een paar deelnemers mocht afvaardigen.

Grrregg

Legacy Member
voor zover ik weet is er in belgië niemand die de rechten heeft (gekocht) om een WCG-qualifier te houden (zoals Starlan die rechten heeft, maar dan voor ESWC)

ik kan fout zijn ze :)

fixer187

Legacy Member
De tegenstanders waar Belgie tegen moet is bekend, de loting heeft vandaag plaats genomen. De beste 2 van de poules gaan door naar de knockout ronde


Fifa 06 poule voor Leutrim Misku

Portugal 1st
Azerbaijan 1st
Belgium 1st
Spain 2nd
Germany 3rd

Een zware poule voor onze fifa expert dus hoewel we zeker kans hebben imo


Voor Warcraft III voor Wouter van Hooydonk

Belgium 1st
Poland 1st
Hongary 1st
Vietnam 2nd

Zeker een haalbare kaart terug imo

Als 3rde deelnemer Yannick Gobert voor PGR3

United Kingdom UK 1st
Belgium 1st
Portugal 1st
Italy 1st
Finaland 1st
France 1st
Canada 1st
Austria 2nd

Een hele zware dobber voor onze vriend Yannick, hij zal constant moeten presteren tegen de top, wat hij zeker tot in staat is


En als laatste mezelf met DOA4....spannend :D


Finland 1st
Germany 1st
Austria 1st
New Zealand 1st
Belgium 1st
Mexico 1st
Portugal 1st
Bulgaria 1st

al bij al een gunstige loting, nu wat scouting gaan doen online :p

De andere groepen is het echt niet normaal wat daar van tegenstand in zit

Japan, Swiz, Sweden, USa Italie en Holland.

Korea, Hong Kong, Chinese Taipei, Singapore, Italy, Canada :eek:

UK, Spain, France, Italy, Australia


edit*
http://www.outpost-gamecenter.be/wcg/

als je de loting zelfs eens wilt zien, rechts bovenaan klikken

http://www.worldcybergames.com/5th/2006/Overview/general.asp

Ice

Legacy Member
ff een vraagje, zijn het dit jaar terug WCG matchen op CeBIT gelijk vorig jaar?
Kan dat zo niet direct terugvinden en dat was toch wel dolle pret :p

Exorikos

Legacy Member
fixer187 zei:
De tegenstanders waar Belgie tegen moet is bekend, de loting heeft vandaag plaats genomen. De beste 2 van de poules gaan door naar de knockout ronde


Fifa 06 poule voor Leutrim Misku

Portugal 1st
Azerbaijan 1st
Belgium 1st
Spain 2nd
Germany 3rd

Een zware poule voor onze fifa expert dus hoewel we zeker kans hebben imo


Voor Warcraft III voor Wouter van Hooydonk

Belgium 1st
Poland 1st
Hongary 1st
Vietnam 2nd

Zeker een haalbare kaart terug imo

Als 3rde deelnemer Yannick Gobert voor PGR3

United Kingdom UK 1st
Belgium 1st
Portugal 1st
Italy 1st
Finaland 1st
France 1st
Canada 1st
Austria 2nd

Een hele zware dobber voor onze vriend Yannick, hij zal constant moeten presteren tegen de top, wat hij zeker tot in staat is


En als laatste mezelf met DOA4....spannend :D


Finland 1st
Germany 1st
Austria 1st
New Zealand 1st
Belgium 1st
Mexico 1st
Portugal 1st
Bulgaria 1st

al bij al een gunstige loting, nu wat scouting gaan doen online :p

De andere groepen is het echt niet normaal wat daar van tegenstand in zit

Japan, Swiz, Sweden, USa Italie en Holland.

Korea, Hong Kong, Chinese Taipei, Singapore, Italy, Canada :eek:

UK, Spain, France, Italy, Australia


edit*
http://www.outpost-gamecenter.be/wcg/

als je de loting zelfs eens wilt zien, rechts bovenaan klikken

http://www.worldcybergames.com/5th/2006/Overview/general.asp

Make Kontich proud ! ^^

rbn-

Legacy Member
Ze waren er peins ik allemaal uit in de eerste ronde, in totaal 2 matchen ofzo gewonnen.

fixer187

Legacy Member
rbn- zei:
Ze waren er peins ik allemaal uit in de eerste ronde, in totaal 2 matchen ofzo gewonnen.


Er zijn wel wat meer matchen gewonnen ;). In deel 2 zal je wat meer te weten komen ;)

ClayDavis

Legacy Member
mja staat allemaal op de site ofzo ge kunt het gewoon gaan opzoekken

één iemand die gekwalificeerd was :)

en da was het dan ook op zich niet eens zo heel slecht, tenslotte hebben we nog maar steeds 10 miljoen inwoners in ons belgenland

fixer187

Legacy Member
We gaan zeker stijgen in de ranking voor volgend jaar met deze prestatie.

De eerste keer ook dat we in de 1/16 finales zijn geraakt. Rekeninghoudend dat we maar met 4 man waren was dit toch imo de beste prestatie van België.

Alleen kon ik nog 2 Wins meer hebben waar ik echt heel nipt verloren had....

witte!

Legacy Member
Ik heb laatst via satelliet (astra) arirang gezien das zo'n Koreaans channel en heb live de halve finales wc3 gezien.
Niet normaal iig.
Geloof dat ze alles uitgezonden hebben.

fixer187

Legacy Member
je kan via de officiele wcg site ook replays zien van bepaalde matchen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan