polarvandal
Legacy Member
Wij zijn zo met een paar vriende al ne keer aant zien achter een vakantie in (wss) krokus 2007.
Een stuk of 4-5-6 man (+/-19) zou meegaan (hangt nog allemaal een beke af), ma onder het motto 'ge kunt er ni vroeg genoeg bij zijn', kom ik al is ten rade bij mense die het mss beter weten en/of mij kunnen helpen.
Het zou dus gaan om een skivakantie, of beter gezegd snowboard.
Nu zoude we met zo een reisorganisatie gaan als jongerentravel of cm, maar liefst met genoeg vrijheid (eig dus gaan en staan waar ge wilt, opstaan wann ge wilt, skiee waar ge wilt (binne de pistes
) en uitgaan waar en tot wanneer ge wilt,...) Met optionele avondactiviteiten of zo kan mij ni schele
.
Een organisatie heeft een pluspuntje: nl. dat je van in het begin met andere jongeren zit en direct wat kennissen vakantievrienden leert kennen.
Eventueel zoude we ook gwn op ons eige een appartementje of zoiets huren maar daarom vraag ik ook is eerst hierachter, want op onze leeftijd telt elke euro van onze zuurverdiende vakantiejobcentjes.
Maar dus zijt gelle al is me zon organisaties weggeweest, wat zijn de minmpunten/ positieve punten, en vooral sluite ze wat aan bij wat ik zoek?
Of zijn er andere oplossingen?
Ik heb al eens op de site van www.jongerentravel.be gekeken, en leek wel interessant, maar omdat het nog wat vroeg is voor volgend winterseizoen nog geen actuele prijzen of echte actuele info, en ja kan ook niet afleiden hoe 'vrij' we daar gaan zijn.
Een stuk of 4-5-6 man (+/-19) zou meegaan (hangt nog allemaal een beke af), ma onder het motto 'ge kunt er ni vroeg genoeg bij zijn', kom ik al is ten rade bij mense die het mss beter weten en/of mij kunnen helpen.
Het zou dus gaan om een skivakantie, of beter gezegd snowboard.
Nu zoude we met zo een reisorganisatie gaan als jongerentravel of cm, maar liefst met genoeg vrijheid (eig dus gaan en staan waar ge wilt, opstaan wann ge wilt, skiee waar ge wilt (binne de pistes
) en uitgaan waar en tot wanneer ge wilt,...) Met optionele avondactiviteiten of zo kan mij ni schele
.Een organisatie heeft een pluspuntje: nl. dat je van in het begin met andere jongeren zit en direct wat kennissen vakantievrienden leert kennen.
Eventueel zoude we ook gwn op ons eige een appartementje of zoiets huren maar daarom vraag ik ook is eerst hierachter, want op onze leeftijd telt elke euro van onze zuurverdiende vakantiejobcentjes.
Maar dus zijt gelle al is me zon organisaties weggeweest, wat zijn de minmpunten/ positieve punten, en vooral sluite ze wat aan bij wat ik zoek?
Of zijn er andere oplossingen?
Ik heb al eens op de site van www.jongerentravel.be gekeken, en leek wel interessant, maar omdat het nog wat vroeg is voor volgend winterseizoen nog geen actuele prijzen of echte actuele info, en ja kan ook niet afleiden hoe 'vrij' we daar gaan zijn.