Archief - Wintertijd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
ik hou van winter :)
levert mooie plaatjes op , die sfeer s'avonds en s'morgens , noem maar op
dit terzijde :p

edit ist nu 3 uur of 2 uur? mn pc zegt 3:01 en automatic change daylight saving time staat aan dus moet et wel kloppen :unsure:

TomD

Legacy Member
Gewoon: klok 1 uur vroeger zetten.

Voor de rest zie ik het nut van je thread niet in :)

xeLr

Legacy Member
er zijn er.. zoals ik.. die nie op de hoogte waren ;P

want kben nu gvd een uur te vroeg opgestaan.

Time

Legacy Member
xeLr zei:
er zijn er.. zoals ik.. die nie op de hoogte waren ;P

want kben nu gvd een uur te vroeg opgestaan.

't Is idd exact daarvoor dat ik deze thread laat staan.:p

Starrk

Legacy Member
xeLr zei:
er zijn er.. zoals ik.. die nie op de hoogte waren ;P

want kben nu gvd een uur te vroeg opgestaan.

idem :s. tis nog veel te vroeg...terug in mn bed :p

demon326

Legacy Member
xeLr zei:
er zijn er.. zoals ik.. die nie op de hoogte waren ;P

want kben nu gvd een uur te vroeg opgestaan.

mij hadden ze gezegd 1 uur vooruit ik sta op ga de pc op fuck tis 9 uur:( ik haat als de tijd verzet word:unsure:

Kurobu

Legacy Member
gisteren avond voor het slapen gaan alles verzet :bow:

rare was wel, toen ik om 1 u deze nacht wakker werdt dat het eigenlijk al 2 u was en ik toen besefte hoe moe ik eigenlijk echt wel was.

maatje

Legacy Member
Kurobu zei:
gisteren avond voor het slapen gaan alles verzet :bow:

rare was wel, toen ik om 1 u deze nacht wakker werdt dat het eigenlijk al 2 u was en ik toen besefte hoe moe ik eigenlijk echt wel was.
LOL, je bedoelt da het in feite 12u was :crazy:

aXl_

Legacy Member
ik vroeg me idd al af waarom m'n ouders me vanmorgend een uur langer in m'n bed lieten liggen dan gewoonlijk alvorens me eruit te shotten.

Sneakytje

Legacy Member
pff deze tijd is niet leuk, dan is het savonds zo rap donker als ik van me werk kom :( . kheb dan liever dat het smorgens een uurtje langer donker blijft.

aXl_

Legacy Member
Sneakytje zei:
pff deze tijd is niet leuk, dan is het savonds zo rap donker als ik van me werk kom :( . kheb dan liever dat het smorgens een uurtje langer donker blijft.

idem. Anders kan ik na een oefenzitting om 6u m'n fiets nimmer vinden :(

hatetn

Legacy Member
ik blijf nog een week op zomeruur
dan moetek donderdag maar om 6 uur uit mijn bed
want om 5 uur is te vroeg gewoon

KULeest

Legacy Member
Men gsm is percies niet automatisch aangepast :s

Welke opties moet ik kiezen?

Moet ik tijdzone op GMT +01:00 zetten en daylight savings op "winter time"?

(bij daylight savings kannek ook nog kiezen uit 1h summertime en 2h summertime)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan