Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tgc_9012 zei:Ik heb een gelijkaardige vraag (ik zal ze hier maar vragen zodat ik geen nieuwe thread moet maken).
Kan iemand mij snookercafé's aanraden in Gent?
Netrem zei:kdenk dat je in de stars en stripes wel kunt snookeren
(ik pool altijd, dus kweet het niet zeker)
Evergreen aan Sleepstraat.Netrem zei:kdenk dat je in de stars en stripes wel kunt snookeren
(ik pool altijd, dus kweet het niet zeker)
gentille zei:Ik ben donderdag naar stars and stripes geweest en ik dacht ook dat je daar kon snookeren.
Inderdaad, het 1ste verdiep staat vol met snookers, het tweede vol met pooltafels.gentille zei:Ik ben donderdag naar stars and stripes geweest en ik dacht ook dat je daar kon snookeren.
PapaGanz zei:De snooker is in het café op het gelijkvloers denk ik.
Jarexx zei:op die site is de bardolino echt een enorm zalige tafel maar 6000euro![]()
maar wel beter lezen, het is €6000 exclusief btw dus in totaal €8000+ 
conquerpoy_123 zei:Iemand dat ik ken heeft een pooltafel staan en is bereid die van de hand te doen voor minium 500 € ..
ik denk dat hij zelf nog in perfecte staat is, ga in de loop van de week foto'tjes en een topicje maken in buy & sell

russian zei:Idd., en pools boven. Extreem arrogante uitbaters maken dat ik daar niet meer kom.
robincop zei:Zou iemand een bedrag kunnen plakken op het vervangen van een laken op een pooltafel? Die van ons staat er nu toch al een jaartje of 4-5 en heeft toch ook al wat afgezien. Vervangen is nu niet onmiddellijk nodig, maar zou toch graag eens willen weten wat dat kan kosten.

gentille zei:Klinkt interessant![]()

gentille zei:Klinkt interessant![]()
, spijtig dat het geen biljart was 
conquerpoy_123 zei:pff, het bleek een drieband te zijn, gaat nog moeilijker zijn om een koper te vinden, spijtig dat het geen biljart was
http://www.kapaza.be/detail/5515673/
