Om het niveau niet nóg meer te laten zakken en om de plaatsvervangende schaamte te onderdrukken sluit ik deze thread.
Een forum lijkt me trouwens niet echt de plaats om zoiets te komen vragen; driekwart kent zijn moedertaal nog niet eens, laat staan dat er enig zinnig Frans uit zal komen.

Als iemand alsnog een oplossing zou weten, kan hij of zij het altijd PM'en naar de TS. In de tussentijd raad ik je aan om het eens aan je leerkracht Frans of een tolk te vragen.