Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Block zei:Qua isolatie moet je enkel onder K45 norm blijven.
Energieprestatienorm moet je E100 halen, hangt af van:
Exorikos zei:Weet iemand waar ik de cijfers waaraan de isolatie van een woning moet voldoen volgens de Belgische normen kan vinden, want de site van de regering is superonduidelijk...


twoen zei:Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze onlangs die waarde hadden aangepast aan de grote van de woning?
Ik kan er ook naast zitten hoor.
The Frak zei:Zat dat niet al verrekend in de k-waarde? Ik dacht dat die afhing van oa de compactheid van het gebouw.
