Bloob
Legacy Member
metaphore zei:Kzeg het, bij ons in de mc donalds is dat echt perfect.
ik werk elke zondag van 8u tot 13u
(normaal zijn de uren tot 14u, ik mag altijd een uur vroeger door omdat ik naar de chiro moet)
en als ik extra geld nodig heb vraag ik bv om eens een week zaterdag bij te werken of in de vakantie enkele extra dagen te werken.
Dat is allemaal geen probleem. Ik kan dan zelfs zeggen welke uren ik het liefste heb. Daar houden ze dan ook werkelijk rekening mee.
Als het examens/blok zijn, dan zeg ik dat en hoef ik niet te werken.
deze vakantie heb ik bv 2,5 maanden niet gewerkt wegens blok, examens, werchter, chirokamp.
dat was geen probleem.
Ik weet natuurlijk niet of ze in elke mcdonalds zo flexibel zijn, maar als je op zo'n plaats terecht komt zit je echt wel goed![]()
mcdonalds staat niet voor niets op plaats 22 voor beste werkgever van het jaar 2006. Dit is zeker niet slecht.
ik heb er nog nooit gewerkt, maar heb al van vele mensen gehoord dat het in mcdonalds fijn is om te werken.
linkje: http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=employment:employer2006
quote uit het linkje :
De meest opvallende resultaten uit het onderzoek zijn toch wel de uitstekende bedrijfssfeer, de dialoog en de openheid, maar eveneens de integratie van personen van andere etnische of religieuze afkomst. De werknemers bestempelen McDonald’s als een bedrijf waar ze rechtvaardig worden behandeld en waar het aangenaam werken is.