Gitan
Legacy Member
Wie werkt (voor een deel van zijn tijd) in het buitenland voor projecten (week: buitenland, weekend: thuis) en heeft een relatie?
Hoe ga je om met het feit dat je je partner in de week niet ziet? Met eventuele kinderen?
Ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad dat goed verlopen is, maar het zou gaan om een job waarin de kans op projecten in het buitenland (benelux + fra) groot is (zou ook in het contract staan). Dit houdt mij wat tegen. Ik heb een vriendin die dat helemaal niet ziet zitten en binnen een jaar of 5 zal er wel al ne kleinen rondlopen die ik uiteraard wil zien opgroeien (en niet enkel in de weekends). Mocht ik alleen zijn zou ik het reizen nog wel redelijk zien zitten, maar in mijn huidige situatie is dat een andere zaak.
Hoe ga je om met het feit dat je je partner in de week niet ziet? Met eventuele kinderen?
Ik heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad dat goed verlopen is, maar het zou gaan om een job waarin de kans op projecten in het buitenland (benelux + fra) groot is (zou ook in het contract staan). Dit houdt mij wat tegen. Ik heb een vriendin die dat helemaal niet ziet zitten en binnen een jaar of 5 zal er wel al ne kleinen rondlopen die ik uiteraard wil zien opgroeien (en niet enkel in de weekends). Mocht ik alleen zijn zou ik het reizen nog wel redelijk zien zitten, maar in mijn huidige situatie is dat een andere zaak.
