Archief - Welkom Gentille, russian en WolCoM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Math'ke zei:
Kging wijselijk zwijgen maar het valt inderdaad weer op ja ;)

ik zou ook iets kunnen zeggen over paranoia enzo, maar dat zou ook te hard opvallen :p ;)

Tweak37 zei:
ach, dakantochnie hoorde als ik me goed herinner zelf bij een nogal zwartgekleurde aanwerving, en dat is toch ook goedgekomen! :p (al was er toen Morpheus als tegengewicht :p)

alez, ben eens benieuwd, tot welke politieke strekking zou gij mij dan indelen :p

pieta

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ze hadden waarschijnlijk liever morpheus :D

best mod ever:bow: :applause: :bow:

gefeliciteerd aan de nieuwe mods en dat ge uw functie met plezier gaat uitvoeren!

JackM

Legacy Member
nu ook nie overdijven é :p
we moegen toch nog wel es een zwanske placeren :D

zarathustra

Legacy Member
Gratz aan alle 3 :)

preske zei:
ik zou ook iets kunnen zeggen over paranoia enzo, maar dat zou ook te hard opvallen :p ;)

pas op eh :p Er is zo een 2 jaar terug ofzo eens sprake geweest van mij mod te maken op een bepaald subforum. Omdat de huidige mod toen emo was geweest enzo.

Toen werd me toch ook gevraagd even op irc een gesprekje met Dr. Pepper te hebben waarin het gesprek begon met 'we hebben gelezen dat gij u al eens voor het Vlaams Belang durft uitspreken' :p (Ik zeg niet of men daar een pos. of neg. connotatie aan vastkoppelde.)

Nuja, ik heb uiteindelijk zelf geweigerd.

Quilombo

Legacy Member
;(

gratz, en doet dat slecht, dan kan ik u vervangen :evil:

waren dit die enkelen die jullie al op het oog hadden btw?

russian

Legacy Member
Quilombo zei:
;(

gratz, en doet dat slecht, dan kan ik u vervangen :evil:

waren dit die enkelen die jullie al op het oog hadden btw?

Het was voor het eerst dat iemand een oogje op mij had :lol:.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
verdomme ik ben er ni bij en khad er zo'n zin in :(
daar gaat men droom ^^

/me jaloers

Robust²

Legacy Member
Verdorie nu zijn die subforums bovenaan zo veel groter door die namen bij mij :p

JackM

Legacy Member
robust² zei:
Verdorie nu zijn die subforums bovenaan zo veel groter door die namen bij mij :p

idd, kheb daar ook last van
en eig nog iets, wrm is bvb diene gentille nu ook mod op bvb autoforum? kheb em daar nog nooit ne post weten te zetten :/

Robust²

Legacy Member
russian zei:
Bedankt voor de warme welkom :p!

Owja, dat ook ja :p Veel succes en plezier ermee :)

Wa nie wil zeggen da'k mij ng steeds beetje erger aan die namen :unsure: :p

Gentille

Legacy Member
Jack Malibu zei:
idd, kheb daar ook last van
en eig nog iets, wrm is bvb diene gentille nu ook mod op bvb autoforum? kheb em daar nog nooit ne post weten te zetten :/

Op het autoforum ben ik maar een derde man :). Als de vaste mods van het autoforum er niet zijn val ik eff in.

JackM

Legacy Member
gentille zei:
Op het autoforum ben ik maar een derde man :). Als de vaste mods van het autoforum er niet zijn val ik eff in.

ah k
twas eig omda rocketeer en wolcom eig ook maar elk op hun forum zitten dak het me afvroeg

ComputerVISTA

Legacy Member
gentille zei:
Op het autoforum ben ik maar een derde man :). Als de vaste mods van het autoforum er niet zijn val ik eff in.

Gulder moet daar wegblijven, das een heiligdom :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan