Firefoxbt
Legacy Member
Hallo,
ikzelf heb maatje 47 als schoenmaat, nog niet eens zo heel groot. Maar blijkbaar vinden heel wat producenten van schoenen het onnodig om de grotere maten ook goed te bedelen (vanaf maatje 46). Zo zie ik dikwijls dat een bepaalde lijn van schoenen slechts loopt tot maatje 45-46 in een winkel, vooral als het gaat om bepaalde merknamen ligt het al moeilijker. Of ligt dit geheel aan de verkoper ?
Als ik zo eens rondkijk in mijn vriendenkring zie ik er toch heel veel met maatje 46-47 rondlopen, en sommigen hekelen zich hieraan toch ook
.
Ligt het aan mij (ons) of heb ik ergens wel gelijk?
Grote voeten zijn in zeg ik u
Tom
ikzelf heb maatje 47 als schoenmaat, nog niet eens zo heel groot. Maar blijkbaar vinden heel wat producenten van schoenen het onnodig om de grotere maten ook goed te bedelen (vanaf maatje 46). Zo zie ik dikwijls dat een bepaalde lijn van schoenen slechts loopt tot maatje 45-46 in een winkel, vooral als het gaat om bepaalde merknamen ligt het al moeilijker. Of ligt dit geheel aan de verkoper ?
Als ik zo eens rondkijk in mijn vriendenkring zie ik er toch heel veel met maatje 46-47 rondlopen, en sommigen hekelen zich hieraan toch ook
.Ligt het aan mij (ons) of heb ik ergens wel gelijk?
Grote voeten zijn in zeg ik u
Tom

.