Archief - Welke Game-Magazine Lees jij !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk magazine


  • Totaal aantal stemmers
    383
  • Opiniepeiling gesloten.

InGame

Legacy Member
Nou ik zou eens willen weten welke game-magazine jullie lezen !
En ook wil ik eens weten wat de slechtste magazine is

Ik persoonlijk

Power Unlimited : Zeer goede revieuws & grapigge comentaar
Gunk : Slechtste magazine 50% vol met zever dat niets te maken geeft met games.

So thats it

Give it a shot....

Sephiroth

Legacy Member
geen
kvind online nieuws nog altijd het beste en up-to-datest
die magazines zouden alleen eventueel handig zijn om zo iets te lezen als ge geen pc hebt

[B]Rocketeer

Legacy Member
Pc Gameplay All the way.

Vroeger veel verschillende magazines gekocht, ma Pc Gameplay beviel mij het beste. Goei stevige boekskes, goei en goed leesbare commentaat. En grappige noot ertussen.

Alleen spijtig da de laatste jaren hun CD/DVD hoesjes op niks trekken. Vroeger was da schoon in een kartonneke met nen cover vanvoor en achteraan zagde wat erop stond.

De CD-Rom versie hebek de laatste jaren dus ni meer aangeschaft.

liberace

Legacy Member
ik koop elke maand de PU of Power unlimited.
Altijd zeer uitgebreid en verzorgd,
soms es een poster of een boekje van iets.
geen echt stom gezever of dergelijke.

Gunk vind ik dom omwille van het feit dat die domme frank molnar de boel verkloot en da boekske 4 € kost

Doggiedog

Legacy Member
Power Unlimited, vooral dan voor de commentaar bij de screenshots ^^

fixer187

Legacy Member
Power Unlimited sinds ze zijn begonnen, ik heb alleen de eerste niet met Yoshi op de cover...

Hun smaak en ideeën liggen dicht bij de mijne and they are funny as hell :rofl:

Bij 1 van de laatste nrs, dat stukje op de eerste pagina waar ze zeggen dat ze altijd de waterpomp van de visbak op full power zetten :rofl:

LSDsmurf

Legacy Member
Vroeger PC Gameplay.

Maar nu geen meer, games interesseren mij minder en op internet verschijnt alles veel sneller.

Godzilla*Akira

Legacy Member
PC Gameplay, joystick en nog een ander frans boeksken waar ik niet direct kan op komen en opm2.


Edit*
Die franse mags koopt mijn broer dus da lees ik dan wel iedere maand, maar zelf koop ik mij maar af en toe een mag (opm2 en PCG) dus niet iedere maand ofzo.

DiabloNatchos

Legacy Member
Ik verkies PCGP bove alle andere magazines, maar Power Unlimited vind ik ook één van de betere magazines.

Slechtste magazine : Gunk. Gewoon weg een waardeloos magazine waar de score vaak beinvloed wordt door de sponsers ofwel door de persoonlijke smaak.

potte

Legacy Member
Soms koop ik eens de opm2 maar meestal lees ik het nieuws gewoon online

byter

Legacy Member
vroeger power unlimited; na restyle ging da downhill en nu geen meer

Zenko

Legacy Member
pcgameplay en PU
soms ook OPM2 ma ni vaak
Gunk heb ik een keer gekocht maar trekt op ni veel, same vo ngamer

BloodSeaker

Legacy Member
Geen

Koop wel Netwerk magazine iedere maand omdat ik dan op de hoogte blijft van alles zowa: hardware, software, gsm en aantal nieuwe games.

Insano

Legacy Member
PCGameplay abonnement. Kan hier eigenlijk geen poll van gemaakt worden?

ComputerVISTA

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Geen

Koop wel Netwerk magazine iedere maand omdat ik dan op de hoogte blijft van alles zowa: hardware, software, gsm en aantal nieuwe games.


IK doe exact hetzelfde, Netwerk vind ik een beetje een volwassener multimedia maandblad en daar staan vanachter ook wat games in.


(men broer die wel gamed koopt dan ook wel de PU)

Gamer 01

Legacy Member
Ik heb een abonnement op OPM2 (heel informatief) en koop maandelijks de PU (relaxt)
Het slechtste boekske dat ik ken: GUNK, bah, da komt hier niet binnen met al dieje zever.

systech

Legacy Member
PCGP, vroeger ook af en toe PCzone (ma vonnik vrij slecht) en ook gamers unite... was wel grappig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan