Archief - Welk magazine??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freezera

Legacy Member
kerels,

Ik wil me abboneren op een PC magazine en ik had graag jullie mening gehad over welk het beste blad is. PC magazine - Netwerk - Clickx. of als jullie nog andere kennen brand maar los. eisen zijn wel reviewen van hard-software, handige weetjes (oa.internet) en andere multimedia in beeld brengen.

greetzz

Kurobu

Legacy Member
ik lees al zeer lange tijd netwerk en pc maganzine.
en voor mij is dit meer dan genoeg, en staan veel toffe en intersante dingen in :)

Rutger

Legacy Member
Ik las Netwerk altijd graag en stonden altijd wel interessante dingen in.
Ander 2 nog nooit gelezen maar al wel veel van gehoord...

den Acid Burn

Legacy Member
ik heb een abonnement op C'T.
zeer tevreden over.

ik vind netwerk maar een prentjesboek tbh

Frykt Sclavak

Legacy Member
Ik heb lang netwerk gehad, maar het boeide niet meer.
Het is altijd hetzelfde: fotobewerking, camera's, gsm's, gps en n00bsoftware voor de kinderen. Idd meer een prentjesboek.

freezera

Legacy Member
thx voor jullie meningen alvast zal C'T en PCM eens kopen en dan beslissen :)

greetz

Feignasse

Legacy Member
Clickx en Netwerk zijn inderdaad prentenboekjes, al vind ik Netwerk net iets interessanter. Clickx is echt té eenvoudig imo. Binnenkort misschien eens die C't proberen...

Gitan

Legacy Member
kerel,

Ik vind PC Active ook nog wel een goed magazine.

C't is in ieder geval zeer degelijk (daar komt wat meer hardware-informatie in). Het niveau ligt hoger dan dat van alle andere vernoemde tijdschriften.

PsyKi

Legacy Member
njah, zoals de meesten hier al zeggen eigelijk, te zien hoe ver ge gevorderd zijt he.

Alsde redelijk wa afweet van pc's, al een paar jaar derin actief zijt, of alsde dingen wilt weten die niet alleen gaan over windows (maar dus ook wa linux, OS X, andere) wilt, ja, dan zijde nix me netwerk of clickx.

Clickx en netwerk zijn idd, prentjesboekskes. Staat imo nix interessants in. Heb alles al op voorhand erges gelezen. De reviews, ... ook, tis allemaal gericht op beginners of licht gevorderden.

C't gaat dan in sommige stukken weer heel ver, waar ge als beginner totaal niet in gaat geïnteresseerd zijn.

En dan zijn er nog gespecialiseerde boekskes ook he, bijvoorbeeld enkel voor linux freaks, of apple freaks, hardware, ....

De meeste boekskes zijn imo enorm windows-based (der bestaat gelijk nix anders, of het wordt doodgezwegen) en meergeschikt voor beginners.

Zijn clickx en PC magazine, (en nog erges 1 trouwes ni van dezelfde 'maker'??

Best dus es vermelden hoever ge wilt gaan, en heoveel ge pc gebruikt, wa ge der van kent, ... dus.

Silent Assassin

Legacy Member
Bedoel je dan over pc's in het algemeen bv hardware en zo,of heb je het
over pc gamen?

Kurt Breezer

Legacy Member
Ik heb al enkele jaren abonnement bij Netwerk Magazine, en ik heb er nog geen minuut aangetwijfeld.

.:KrusT:.

Legacy Member
Enige waar ik op geabonneerd ben, is de pcgameplay, ik vind het ontspannende lectuur voor als'k ga kakken.
Als ik me dan nog een pcboekje koop, is't meestal een c't.

Frykt Sclavak

Legacy Member
.:KrusT:. zei:
Enige waar ik op geabonneerd ben, is de pcgameplay, ik vind het ontspannende lectuur voor als'k ga kakken.
:rofl: 'voor tijdens 't kakken', zalige reply

bull-Ox

Legacy Member
er is er maar eentje die me kan bekoren: PC Format
de humor alleen al, zo droog komt ge ze niet veel tegen

freezera

Legacy Member
wel ik ben ondertussen geabboneerd op PCM en CT en ze zijn beide zeer hoogwaardig idd CT moet je het hoofdje goed bij houden PCM is dan net iets lichter maar toch weer niet voor de beginner. chip wil ik wel eens kopen clickx ook gewoon voor eens te zien alvast bedankt

mobman

Legacy Member
2jaar men abonnement op netwerk stop gezet, 'k leerde er niets meer van bij en de productreviews kunde ook online leren hé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan