KIA_Killer
Legacy Member
Stancke zei:net terug uit Brugge en niets gezien van vlaggen![]()
't is dan ook redelijk donker hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:net terug uit Brugge en niets gezien van vlaggen![]()

televetforum zei:lol, welke bruggelingen zitten er hier eigenlijk![]()
LexiC zei:yo matthias, cava moatje?
Anvilke zei:spijtig dat sommige mensen de vlag van hun stad/gemeente niet kennen.
User_BELGIUM zei:idd de stadsval.. !bruhhe!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:BruggeVlag.gif

Leprechaun3 zei:ik heb dan ook een hekel aan mijn stad
mijn avatar & sig zijn daarvan getuige![]()
Stancke zei:Lol,heeft Brugge een stadsvlag?![]()
conquerpoy_123 zei:zelf elk klein dorp heeft een vlag


Arifiene zei:lieflijke, beminnelijke, die wel weten dat dat onze stadvlag is
(of was dat alleen ik)
