DiDoria
Legacy Member
Hoi,
Het weerbericht verspelde de afgelopen weken altijd dramatisch veel regen maar hier hebben we dus nog altijd geen druppel gezien...
Ik dacht, ik zal eens in het oog houden dat wanneer met zegt dat het gaat regenen in het Centrum van het land dat ook zo is. Dus zo kwam ik te weten dat meer dan de helft van de keren het weerbericht gewoon carrément verkeerd is!
Wat is het nut er nog van? Zijn er al die totaal geen rekening meer houden met het weerbericht en gewoon s'morgens eens buiten kijken of online radarbeelden opvragen?
Het weerbericht verspelde de afgelopen weken altijd dramatisch veel regen maar hier hebben we dus nog altijd geen druppel gezien...
Ik dacht, ik zal eens in het oog houden dat wanneer met zegt dat het gaat regenen in het Centrum van het land dat ook zo is. Dus zo kwam ik te weten dat meer dan de helft van de keren het weerbericht gewoon carrément verkeerd is!
Wat is het nut er nog van? Zijn er al die totaal geen rekening meer houden met het weerbericht en gewoon s'morgens eens buiten kijken of online radarbeelden opvragen?

).
.
, Ganse dag in tshirt en + 20° en er was niemand. Dus nooit ergens wachten, langste rij da we hadden was zo'n 7 mensen
gij niemeer?