Archief - Weekje aan de kust !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Hoi allemaal,

We zouden dit jaar met een paar vrienden(innen) een weekje aan de kust willen doorbrengen naast onze andere reis.

Maar we hebben er geen idee van waar we moeten beginnen te zoeken. Het moet niet duur zijn ( hoe goedkoper hoe beter ) maar tzou bijvoorbeeld wel 3 slaapkamers ofzo moeten hebben.

In welke badstad is er toch wel iets te doen en zijn de appartmentjes ook niet te duur ? Het hoeft ook geen uitzicht op zee te zijn ( het mag maar hoeft niet )

Ik ben er zeker van dat er hier mensen zijn dit hier enige ervaringen kunnen vertellen, toffe restaurantjes en dergelijke meer.

Thanks :)

Ali_

Legacy Member
bredene ;) vorige zomer 5 dage doorgebracht op een camping en it was fun :D
en als ge met de auto zijt kunt ge ook makkelijk enen dag ergens anders hé.

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
bredene ;) vorige zomer 5 dage doorgebracht op een camping en it was fun :D
en als ge met de auto zijt kunt ge ook makkelijk enen dag ergens anders hé.

Maja, we zijn met 3 koppels ofzo, enja, ik ga aan mijn rijbewijs beginnen ma kga den auto wss nie meekrijgen van mijn ma, tenzij da ze net op reis is :D

En we willen gewoon 1 appartementje voor ons allemaal en der gezellig weekske van maken zonder ouders of iets :)

boogje

Legacy Member
Ali_ zei:
bredene ;) vorige zomer 5 dage doorgebracht op een camping en it was fun :D
en als ge met de auto zijt kunt ge ook makkelijk enen dag ergens anders hé.

ja,Bredene is rustig, fun, gezellig, tof en met den Tram ben je overal in no time + goedkoper dan Oostende etc. + in Bredene géén dijk ( yiihaa, geen mensen die 24/24 den dijk afwandelen tegen verveling.)

Ali_

Legacy Member
Math'ke zei:
Maja, we zijn met 3 koppels ofzo, enja, ik ga aan mijn rijbewijs beginnen ma kga den auto wss nie meekrijgen van mijn ma, tenzij da ze net op reis is :D

En we willen gewoon 1 appartementje voor ons allemaal en der gezellig weekske van maken zonder ouders of iets :)

mja, wij waren niet met koppels, met 6 wel, drie meisjes en drie jongens, maar allemaal single => maar jullie zullen wrs andere bedoelingen hebben dan ons vermoed ik.
Een leuke gezellige en romantische week :) dan is een appartement idd beter dan een camping en zijn er betere badplaatsen dan bredene.

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
mja, wij waren niet met koppels, met 6 wel, drie meisjes en drie jongens, maar allemaal single => maar jullie zullen wrs andere bedoelingen hebben dan ons vermoed ik.
Een leuke gezellige en romantische week :) dan is een appartement idd beter dan een camping en zijn er betere badplaatsen dan bredene.

Bwa andere bedoelingen, tis ook nie de bedoeling om nen orgie te hebben hé, gewoon eens een toffe week onder mekaar en als koppel komen daar altijd andere dingen bij te zien hé ;)

tis gewoon ja, eens een week samen zijn en ons allemaal goe amuseren :)

S.conceiçao7

Legacy Member
boogje zei:
géén dijk ( yiihaa, geen mensen die 24/24 den dijk afwandelen tegen verveling.)

mja, wat doet ge dan wel aan de zee ? allé ja, ik ben geen zo'n vindingrijk persoon hoor, ma ik verveel me nogal aan kust steden....

allé ja, wa kunt ge daar nu gaan doen, buiten een beetje in de zon liggen/wandelen? juist ja zwemmen in vervuild water :ironic:


allé ja, tis geen kritiek post hé, maar ik vraag me gewoon af welke jullie activiteiten zijn ? (zie ook mijn winter activiteiten thread), ik wil het mijn lief altijd zo aangenaam mogelijk maken, ma soms bennek door m'n ideeën heen :sad:

^MystiQ

Legacy Member
Bwa, als ge met een bendeke vrienden zijt ( da betekent jongens en meisjes ) kunde volgens mij altijd wel plezier maken. :)

Ali_

Legacy Member
Math'ke zei:
Bwa andere bedoelingen, tis ook nie de bedoeling om nen orgie te hebben hé, gewoon eens een toffe week onder mekaar en als koppel komen daar altijd andere dingen bij te zien hé ;)

tis gewoon ja, eens een week samen zijn en ons allemaal goe amuseren :)

Ja ik bedoelde net dat het jullie bedoeling was wrs geen orgie te hebben. :D maar een gezellige romantische week van te maken
Onze bedoeling was (zoals altijd precies): zuipen en feesten
Maar ik had al zo'n donkerblauw vermoeden dat dat niet jullie bedoeling is.

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja ik bedoelde net dat het jullie bedoeling was wrs geen orgie te hebben. :D maar een gezellige romantische week van te maken
Onze bedoeling was (zoals altijd precies): zuipen en feesten
Maar ik had al zo'n donkerblauw vermoeden dat dat niet jullie bedoeling is.

We willen zo bijvoorbeeld allemaal eens samen gaan eten en der ne gezellige avond van maken, dus eten en wa wijn derbij enzo. Alléja, gewoonja, toffe dingen doen, eens ervaren wat het is om de volledige vrijheid te hebben zonder da uw ouders der bovenop staan te kijken. :)

Ali_

Legacy Member
Math'ke zei:
We willen zo bijvoorbeeld allemaal eens samen gaan eten en der ne gezellige avond van maken, dus eten en wa wijn derbij enzo. Alléja, gewoonja, toffe dingen doen, eens ervaren wat het is om de volledige vrijheid te hebben zonder da uw ouders der bovenop staan te kijken. :)

Ja, da vermoedde ik al :) daarom dat ik denk dat bredene geen goeie keuze is daarvoor.
eerder knokke ofzo.

Gregn

Legacy Member
dikke tuiten smoren in de duinen van bredene, was fun :p

je kan zoveel doen in aan de kust, en nog veel meer s'nachts

EazY

Legacy Member
'k heb eens gehoord dat je achter 't casino van oostende wel altijd volk vind die zin heeft in ruzie? xD

^MystiQ

Legacy Member
Ali_ zei:
Ja, da vermoedde ik al :) daarom dat ik denk dat bredene geen goeie keuze is daarvoor.
eerder knokke ofzo.

Tmoet betaalbaar blijven ook hé :)

Eazy, ik ga niet op vakantie om ambras te zoeken, zeker niet als men meisje erbij is want als iemand haar iets doet loopt het verkeerd af ( ik heb een probleem met zelfbeheersing tegen mensen die mensen die mij nauw aan het hart liggen pijn doen ) :)

viewer

Legacy Member
't liefoord in koksijde. camping langs het leger uit, dus niet duur. huisjes van max 10 personen met drie aparte slaapkamers.

ligt wel een eindje van het strand, maar er is op da domein wel een megagrote duin. er is ook een cafetaria, zwembad en "jeugdclub" waar ge 's avonds goedkoop pintjes kunt gaan drinken.

in koksijde zelf kunt ge 's avonds een beetje uitgaan, niks speciaal (een clubke en wa cafekes)
owja, voor daar te kunnen boeken moet ge in het leger zitten (of rijkswacht ofzo mss ook wel), dus moet ge ergens een militair vinden die da voor ullie wilt doen.

^MystiQ

Legacy Member
viewer zei:
't liefoord in koksijde. camping langs het leger uit, dus niet duur. huisjes van max 10 personen met drie aparte slaapkamers.

ligt wel een eindje van het strand, maar er is op da domein wel een megagrote duin. er is ook een cafetaria, zwembad en "jeugdclub" waar ge 's avonds goedkoop pintjes kunt gaan drinken.

in koksijde zelf kunt ge 's avonds een beetje uitgaan, niks speciaal (een clubke en wa cafekes)
owja, voor daar te kunnen boeken moet ge in het leger zitten (of rijkswacht ofzo mss ook wel), dus moet ge ergens een militair vinden die da voor ullie wilt doen.

We kennen nen militair ma ie eeft een drankprobleem dus kgaat mij nie riskeren :)
Jammer, zag er nogtans iets tofs uit maar de optie koksijde ga ik onthouden :)


@kid_c : Pummel :tongue: :D

NeoGeo

Legacy Member
Als die meisjes allemaal in mijn kamer slapen mag je wel een weekje bij mij komen hoor, we hebben drie slaapkamers en wonen aan de dijk dus dat zit wel goed :unsure:

Oostende is best wel een fijne stad om je vakantie door te brengen hoor, heb zelf ook al eens 5 vrienden bij me thuis gehad en dat was toch dolle pret. Het enige grote nadeel is dat er wel erg veel volk loopt, als je dus graag in een rustige omgeving zit blijf je er beter weg. Voordeel is wel dat er altijd veel leven is en er genoeg te doen is. Vrij veel leuke cafés, een bioscoop, het strand, cultuur als dat je interesseert en er is in de zomer wel veel te doen.

Qua onveiligheid valt het wel mee hoor, ik loop hier nu ook al een dikke twee jaar rond dag en nacht en heb nog nooit last gehad. En ik woon erg dicht bij het casino...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan