Archief - Weekendwerk - Staaltjes uitdelen op parking

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Killertux

Legacy Member
Ik ga de komende weken, 3 zaterdagen op de parking van winkelketens staaltjes en flyers uitdelen voor het cosmeticamerk Vendôme.

Iemand die al eens iets gelijkaardigs gedaan heeft en wat commentaar kan geven? sfeer e.d., werkdruk,...

Quilombo

Legacy Member
wa valt er daar nu over te vertellen.
ge zult wel zien hoe het verloopt heh...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
lal wat een thread xD

nee ma gewoon om het ff kort te houde, wees spontaan en vriendelijk en zorgt da ge zoveel mogelijk rommel kwijt raakt :p meer ni :D

^MystiQ

Legacy Member
Volgens mij ist een vree chill jobke, zelf de die van de gemeente werken waarschijnlijk nog meer .. : /

cooly

Legacy Member
Mn zuster doet zo dingen uitdelen enzo soms es,en ze heeft daar toch nog geen problemen mee gehad,ze doet dat graag,
gelijk boon zegt,zoveel mogelijk rommel kwijtgerake :)

maxdevis

Legacy Member
heb dat ook eens gedaan.
en de winkels zagen ons na een tijdje niet graag komen, want wij deelde snoepjes en reclame uit, bijgevolg, na twee uur lag dat daar vol met papiertjes in heel die winkelstraat

Killertux

Legacy Member
nja, waarom zou da verschrikkelijk zijn? We zijn met 3 mensen tesamen, da moe toch chill zijn? :p

Killertux

Legacy Member
om ervaringen te horen van mensen die dit reeds gedaan hebben :)

Bokskangoeroe

Legacy Member
Hoe kom je aan zo'n werk? Hoeveel verdien je? Lijkt beste leuk! :)

=Dujosh=

Legacy Member
controleren ze dat?
anders dump je je flyers in de vuilbak,
en ga je op café of shoppen ...

sheebs

Legacy Member
en wat is goed betalen... onderschat uw werk ma niet he :)

door regen en wind?
lastige klanten hebben...
lang rechstaan en constant hetzelfde doen => rugproblemen?
werk met hoog respectwaarde? i dont know :)

^MystiQ

Legacy Member
sheebs zei:
en wat is goed betalen... onderschat uw werk ma niet he :)

door regen en wind?
lastige klanten hebben...
lang rechstaan en constant hetzelfde doen => rugproblemen?
werk met hoog respectwaarde? i dont know :)

Dat noemen ze wel eens de jobs voor studenten .. ? :p

MitCh

Legacy Member
sheebs zei:
en wat is goed betalen... onderschat uw werk ma niet he :)

door regen en wind?
lastige klanten hebben...
lang rechstaan en constant hetzelfde doen => rugproblemen?
werk met hoog respectwaarde? i dont know :)
Ge pak auw ne stoel ga voor den ingang van de winkel zitten ;)

poekie 2

Legacy Member
sheebs zei:
en wat is goed betalen... onderschat uw werk ma niet he :)

door regen en wind?
lastige klanten hebben...
lang rechstaan en constant hetzelfde doen => rugproblemen?
werk met hoog respectwaarde? i dont know :)

Alsof je daarvan rugpijn zal krijgen :wtf: :P

sheebs

Legacy Member
rugpijn? later niet, maar de dag zelf wel en wees er maar zeker van dat er niks zo erg is als werken met rugpijn! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan