Archief - Waterstofperoxide 35% (foodgrade)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

democracy02

Legacy Member
Iemand ervaring met het toevoegen van enkele druppeltjes van deze stof in een glas water, om het dan op te drinken?
Dit zou moeten iets veranderen aan de watermoleculen, waardoor het glas water veel gezonder wordt. (more info)

& wie weet waar ik waterstofperoxide 35% (liefst voor een prijsje) kan aanschaffen?

Alvast bedankt :p


©2007 democracy02

Hellrabbit

Legacy Member
A_A

kzou dat toch niet proberen als ek van u was (tenzij ge redelijk wat zelfmoordneigingen hebt )

of bedoelt ge een paar druppels van 35% H2O2 in uw water doen?
dat werkt gewoon ontsmettend
maar 35% zou ek toch nie proberen te drinken :p

awesome

Legacy Member
Hellrabbit zei:
A_A

kzou dat toch niet proberen als ek van u was (tenzij ge redelijk wat zelfmoordneigingen hebt )

of bedoelt ge een paar druppels van 35% H2O2 in uw water doen?
dat werkt gewoon ontsmettend
maar 35% zou ek toch nie proberen te drinken :p
ja der sta in zijn post dat hij zoekt achter H2O2 aan 35%, en hij zegt druppeltjes :naughty: beetje beter lezen hé
:offtopic:

moehaa!

Legacy Member
Als ge dan toch gezond wilt doen drink dan een glas vers fruitsap ofzo.
Nee liever twijfelachtige dinge probere:p

Thin Liz

Legacy Member
Waterstofperoxide opdrinken heeft een CORROSIEF EFFECT op de maagwand. NOOIT doen dus!

Daarbij: het opdrinken van waterstofperoxide om kanker te voorkomen is op z'n best gezegd bijzonder controversieel en zeker met bovengaand feit dus ten stelligste af te raden. Als je het zou oplossing in gewoon water zal het grootste deel gewoon wegreageren, daarom dat ze waarschijnlijk ook gedistilleerd water zouden moeten aanbevelen.

En om te eindigen: de 35 procentige oplossingen die daar in dat artikel staat is een 'speciale' vorm van waterstofperoxide die een behandeling kreeg om toch iet of wat veilig te zijn (dus NIET de 35 procentige oplossing van in de 'winkel'). Maar dan nog is het niet aan te raden.
Het is ook geen lachertje om mee te werken:
onverdunde oplossingen zijn ronduit gevaarlijk.

Sagax

Legacy Member
Thin Liz zei:
daarom dat ze waarschijnlijk ook gedistilleerd water zouden moeten aanbevelen.

tja daar zou'k nu ook niet teveel van drinken of ge krijgt een osmotische schok :)

Conqie

Legacy Member
Gedistileerd water, nog een ander "goed" idee?
Gedistileerd water doet juist het omgekeerde dan dat water zou moeten doen, vie osmose zuigt het "alles" je cellen omdat er nagenoeg niks in het water zit, en iedereen weet, hoge concentratie=>lage concentratie

Thin Liz

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Gedistileerd water, nog een ander "goed" idee?
Gedistileerd water doet juist het omgekeerde dan dat water zou moeten doen, vie osmose zuigt het "alles" je cellen omdat er nagenoeg niks in het water zit, en iedereen weet, hoge concentratie=>lage concentratie

Ik zeg ten eerste al dat heel dat gedoe ten stelligste af te raden is in die post, en ten tweede denk ik dat je niet moet overdrijven: gedistilleerd water drinken is inderdaad ook niet gezond, maar giftig wordt dat pas na een bepaalde hoeveelheid per dag en in lange duur. Waterstofperoxide is wel net nog een graad erger.
Anfin, eigenlijk is dit zinloos, je zou het alletwee niet in je lijf mogen 'kappen' :)

Vindicator

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Gedistileerd water, nog een ander "goed" idee?
Gedistileerd water doet juist het omgekeerde dan dat water zou moeten doen, vie osmose zuigt het "alles" je cellen omdat er nagenoeg niks in het water zit, en iedereen weet, hoge concentratie=>lage concentratie

Het drinken van gedistileerd water is af te raden.
Gedistileerd water is toxisch, het verstoort het evenwicht van zouten in het menselijk lichaam. De lichaamseigen osmotische processen worden aangetast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan