Archief - Wat verdienen de TNG'ers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel verdien je NETTO per maand?


  • Totaal aantal stemmers
    724
  • Opiniepeiling gesloten.

Blue-Bora

Legacy Member
Ik start deze topic omdat ik graag zou weten wat de gemiddelde "jeugd" hier verdiend.

Omdat het dus over de "jeugd" gaat zou ik graag een leeftijdlimiet op de poll zetten,want als je hier members hebt van 30 en ouder die hun pré gaat sowieso hoger zijn dan een pas werkende.

Dus ik zou graag hebben dat mensen die ouder zijn dan 30j niet meestemmen.


Als je stemt, dan graag ook de volgende punten vermelden in een reply aub :

1) Leeftijd.
2) Welke job.
3) Hoelang doe je die job al.

LET OP : De poll is public dus iedereen kan zien waarop jij gestemd hebt.Vind je dat andere er geen zaken mee hebben dan stem je niet ;) Ik heb er persoonlijk geen problemen mee om dat hier te zetten.Tis tenslotte een poll met grote tussenstappen dus het is nog altijd een beetje gokken naar het exacte bedrag.


*edit*

Enkel mensen met een vaste job :)
En het gaat hier om het netto-bedrag da maandelijks dus voor u is :) En ni het bruto waar vadertje staat nog afsnoept ;)

*edit 2*

Vraag aan de mods : Als er mensen stemmen zonder een reply te geven met welke job ze doen --> gelieve deze stemmen te verwijderen


Mijn bijdrage :


leeftijd : 25
Welke job : Sleepbootkapitein
Hoelang al : 5jaar (nog maar enkele maanden kapitein, dervoor matroos)

LaXozz

Legacy Member
19

bij firma

nu bijna 4 maand

en is nachtwerk...

en verdien per maand ongveer 2950 zonder nachpremies dan

$anka

Legacy Member
kwil wel is weten wat die kerel die 2750-3000 heeft gestemd doet voor werk ...

$anka

Legacy Member
ik neem aan netto, das hetgeen u uiteindelijk interesseert he

@ LaXozz: "bij firma" das ook weer een goei antwoord ze :p

LaXozz

Legacy Member
$anka zei:
ik neem aan netto, das hetgeen u uiteindelijk interesseert he

@ LaXozz: "bij firma" das ook weer een goei antwoord ze :p
idd tussen bruto en netto is er wat verschil ...

Blue-Bora

Legacy Member
LaXozz zei:
19

bij firma

nu bijna 4 maand

en is nachtwerk...

en verdien per maand ongveer 2950 zonder nachpremies dan


Welke firma is da?
lol kerel da verdient mijn vader die 35j werkt nog niet eens.
Da moet toch wel een risico job zijn he
Of was da bruto :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
leeftijd: 22
Werk: Hulp-Expediteur (Geen diploma expeditie, maar ik volg 2 jaar avondschool - 9 modules - via mijn bedrijf, daarna volwaardig expediteur)
Hoelang: sinds 1 september 2005 (proef tot eind Februari, dan prolly vast in dienst)


edit: wel spijtig da ge geen name meer zit nada ge gevote hebt :'(

ComputerVISTA

Legacy Member
ooit gewerkt als zelfstandige ^^
gewoon werk ook

Voor de moment invaliditeit en dat op 22 jarige leeftijd.

Blue-Bora

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
leeftijd: 22
Werk: Hulp-Expediteur (Geen diploma expeditie, maar ik volg 2 jaar avondschool - 9 modules - via mijn bedrijf, daarna volwaardig expediteur)
Hoelang: sinds 1 september 2005 (proef tot eind Februari, dan prolly vast in dienst)


edit: wel spijtig da ge geen name meer zit nada ge gevote hebt :'(

jawel gewoon op de cijferkes klikken achter de votes

brob

Legacy Member
Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.

LSDsmurf

Legacy Member
brob zei:
Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.
²

Zo'n poll houd je best anoniem. Hoeveel je verdient is nogal een delicaat onderwerp voor velen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan