Blue-Bora
Legacy Member
Ik start deze topic omdat ik graag zou weten wat de gemiddelde "jeugd" hier verdiend.
Omdat het dus over de "jeugd" gaat zou ik graag een leeftijdlimiet op de poll zetten,want als je hier members hebt van 30 en ouder die hun pré gaat sowieso hoger zijn dan een pas werkende.
Dus ik zou graag hebben dat mensen die ouder zijn dan 30j niet meestemmen.
Als je stemt, dan graag ook de volgende punten vermelden in een reply aub :
1) Leeftijd.
2) Welke job.
3) Hoelang doe je die job al.
LET OP : De poll is public dus iedereen kan zien waarop jij gestemd hebt.Vind je dat andere er geen zaken mee hebben dan stem je niet
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee om dat hier te zetten.Tis tenslotte een poll met grote tussenstappen dus het is nog altijd een beetje gokken naar het exacte bedrag.
*edit*
Enkel mensen met een vaste job
En het gaat hier om het netto-bedrag da maandelijks dus voor u is
En ni het bruto waar vadertje staat nog afsnoept 
*edit 2*
Vraag aan de mods : Als er mensen stemmen zonder een reply te geven met welke job ze doen --> gelieve deze stemmen te verwijderen
Mijn bijdrage :
leeftijd : 25
Welke job : Sleepbootkapitein
Hoelang al : 5jaar (nog maar enkele maanden kapitein, dervoor matroos)
Omdat het dus over de "jeugd" gaat zou ik graag een leeftijdlimiet op de poll zetten,want als je hier members hebt van 30 en ouder die hun pré gaat sowieso hoger zijn dan een pas werkende.
Dus ik zou graag hebben dat mensen die ouder zijn dan 30j niet meestemmen.
Als je stemt, dan graag ook de volgende punten vermelden in een reply aub :
1) Leeftijd.
2) Welke job.
3) Hoelang doe je die job al.
LET OP : De poll is public dus iedereen kan zien waarop jij gestemd hebt.Vind je dat andere er geen zaken mee hebben dan stem je niet
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee om dat hier te zetten.Tis tenslotte een poll met grote tussenstappen dus het is nog altijd een beetje gokken naar het exacte bedrag.*edit*
Enkel mensen met een vaste job

En het gaat hier om het netto-bedrag da maandelijks dus voor u is
En ni het bruto waar vadertje staat nog afsnoept 
*edit 2*
Vraag aan de mods : Als er mensen stemmen zonder een reply te geven met welke job ze doen --> gelieve deze stemmen te verwijderen
Mijn bijdrage :
leeftijd : 25
Welke job : Sleepbootkapitein
Hoelang al : 5jaar (nog maar enkele maanden kapitein, dervoor matroos)
