Archief - wat te kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeTa

Legacy Member
Nintendo is meer een familie console.
Dus meer gericht op spelen met meerdere mensen.
Anders is er niets aan.

hatetn

Legacy Member
+ stabieler dan een Xbox 360 die af ligt
- genereert veel warmte

kheb er al veel zien doorflippen door da laatste puntje dus eens em warm heeft is em ook niet meer zo stabiel:s


Maar wat vinden jullie van de WI van Nitendo?
Ik heb gehoord dat dit niet zo goed zou werken.

t'is de stabielste van de drie zonder twijfel. ook al omda de hardware nie zo zwaar is
en de motion sensing is ja de beste da ge gaat vinden

hd dvd voor de 360 kost trouwens op veel plaatsen al maar 150 meer

speedy1991

Legacy Member
ik kan ook niet kiezen tussen x360 en ps3
ik koop enkel een console voor racegames, heb een ps2 en heb 1schietspel en dat is battlefield2 en dat wordt nooooooit gespeeld gt4 en wrc daarentegen worden aan de lopende band gespeeld. dus
x360:
+uitgebreide online met veel mensen (heb ik gehoord)
+pgr4
+colin mcrae dirt
-zwakte van de hardware
ps3
+gt5
+wrc
+kwaliteitsvolle hardware
-ik heb geen hdtv
-mindere onlinefunctie

boogje

Legacy Member
speedy1991 zei:
ik kan ook niet kiezen tussen x360 en ps3
ik koop enkel een console voor racegames, heb een ps2 en heb 1schietspel en dat is battlefield2 en dat wordt nooooooit gespeeld gt4 en wrc daarentegen worden aan de lopende band gespeeld. dus
x360:
+uitgebreide online met veel mensen (heb ik gehoord)
+pgr4
+colin mcrae dirt
-zwakte van de hardware
ps3
+gt5
+wrc
+kwaliteitsvolle hardware
-ik heb geen hdtv
-mindere onlinefunctie

n/o, maar in praktijk kan geen van beide consoles zeggen dat ze uitgebreidere games kunnen releasen vanwege de hardware tegenover de andere console denk ik toch...

h0pje

Legacy Member
Misschien nog een kleine vermelding:
Als je vooral into FPS bent, koop een xbox360. Niet alleen voor de games maar vooral voor de controller!
Khad vroeger een PS2 en ik zoog bij die FPSen zoals bv. Killzone. Maar nu met men xbox360 controller kan ik zonder problemen een FPS spelen en kan ik veel makkelijker mikken doordat je twee duimen niet zo dicht op elkaar zitten.
Oja, en een xbox360 is niet persé goedkoper dan een PS3: xbox360 (2 games incl) + 1 jaar live + netwerkadapter kost misschien maar 30€ minder als een PS3 met ook 2 games incl

Dit ff terzijde :p

speedy1991

Legacy Member
nee dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je een grote kans hebt op een kapotte x360 en wil hem geen maand kwijt zijn in garantie

en ook nadeel aan de x360 is dat de dvd's ook aan hun limiet zitten, terwijl er nog veeeel plaats is op de bluray schijven, nu mss nog niet zo'n groot probleem maar kan nog komen hee

ook een voordeel van de Bluray speler is dat dit de toekomst is, heb nog geen bluray lezer (zoals de meesten veronderstel ik) en dus is dit ook echt interessant

hatetn

Legacy Member
speedy1991 zei:
nee dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je een grote kans hebt op een kapotte x360 en wil hem geen maand kwijt zijn in garantie

en ook nadeel aan de x360 is dat de dvd's ook aan hun limiet zitten, terwijl er nog veeeel plaats is op de bluray schijven, nu mss nog niet zo'n groot probleem maar kan nog komen hee

ook een voordeel van de Bluray speler is dat dit de toekomst is, heb nog geen bluray lezer (zoals de meesten veronderstel ik) en dus is dit ook echt interessant



wie zegt dat, der is niemand die hier kan bevestigen dat hddvd of blu ray de nieuwe stanaard gaat worden, zeker de eerste 3-4 jaar nog niet want dvd's verkopen denkek veel beter dan de andere twee samen. en stel dat tegen dan ms afkomt met hun nieuwe console en hun nu toch al redelijk geflopt hddvd formaat iets nog nieuws in elkaar steekt en dat de standaard wordt.
blu ray heeft potentieel maar of het de toekomst wordt hangt af van de klant

MAGALI

Legacy Member
Hallo.

Heb vandaag een Playstation3 Gekocht in de Fun,moest al een bonnetje maken ze waren al uitgeput deze met 2 controllers en 2 games erbij.
Zal volgende week binnenkomen.
Moet ik nog iets bijkopen om op een tv te spelen of zit alles in de doos inbegrepen?
Heb je internet nodig om te spelen met PS3?


Groetjes

hatetn

Legacy Member
MAGALI zei:
Hallo.

Heb vandaag een Playstation3 Gekocht in de Fun,moest al een bonnetje maken ze waren al uitgeput deze met 2 controllers en 2 games erbij.
Zal volgende week binnenkomen.
Moet ik nog iets bijkopen om op een tv te spelen of zit alles in de doos inbegrepen?
Heb je internet nodig om te spelen met PS3?


Groetjes


tuurlijk hebde geen internet nodig
hebde voor geneen console nodig maar dan miste wel online gaming en demo's , trailers, ...
het is niet vereist maar het is als ge een extra wilt is het aan te raden

Stabby

Legacy Member
g3t4 zei:
Nintendo is meer een familie console.
Dus meer gericht op spelen met meerdere mensen.
Anders is er niets aan.

Niet waar hoor. Met games als Zelda en de aankomende MP3, SSBB, SMG en de Virtual Console is er wel degelijk wat aan. Maar die games moeten je dan ook wel liggen.

MAGALI

Legacy Member
Laatste vragen.

Kun je met de playstation ook dingen opnemen zoals een videorecorder of cd speler met hard disk?
Kan je met de PS3 ook gewone dvd afspelen of moeten het van die nieuwe bl-ray dinges zijn.
Wat kan je erbij kopen,want ik zie vanalles op het net met kabels voor dit en kabels voor dat.

Groetjes

whacker

Legacy Member
Normaal zit alles er in behalve een hdmi kabel (iirc), kan zijn dat je dat niet nodig hebt. Dingen opnemen gaat niet voor zover ik weet maar dvd's afspelen wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan